• ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
  • 1k نظر «نمایش»

اولویت استخدام آموزشیاران نهضت سوادآموزی در آموزش و پرورش

اولویت استخدام آموزشیاران نهضت سوادآموزی در آموزش و پرورش

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۳۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

استخدام آموزشیاران نهضت سوادآموزی تا چند ماه آینده

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری مهر، مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: استخدام آموزشیاران نهضت سوادآموزی در اولویت قرار دارد و تا چند ماه آینده این افراد جذب خواهند شد.

به گزارش خبرنگار مهر، کلام الله صفری شامگاه دوشنبه در نشست با آموزشیاران نهضت سوادآموزی در خانه معلم اردبیل اظهار کرد: ۷ دی ماه سالروز تشکیل سوادآموزی به فرمان امام راحل است تا کشور ما از جهل و ضلالت نجات یافته و در مسیر نور و روشنایی و علم و معرفت قرار گیرد.

وی نهضت سوادآموزی را از نهادهای اولویت دار نظام اسلامی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی برشمرد و خاطرنشان کرد: امام راحل بعد از انقلاب اسلامی با توجه به اهمیت سواد و دور شدن جامعه از خطرات و آسیب‌های ناشی از بی سوادی سعی کرد تا نهاد مقدس نهضت سوادآموزی را تشکیل داده و حرکت جهادی در این راستا تشکیل شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل افزود: در چهار دهه گذشته با تلاش و کوششی که آموزشیاران بی ادعای نهضت سوادآموزی و فعالان این حوزه داشتند اقدامات مناسب برای ارتقای سواد و دانش مردم در سنین مختلف شکل گرفته و قطعاً این حرکت ادامه خواهد داشت.

صفری افزود: آموزش و سوادآموزی جریانی مستمر و حرکتی همیشه پرخیر و برکت است که آثار و برکات آن در جامعه نیز روشنگری و حفظ کرامت انسان‌ها است.

وی گفت: در استان اردبیل بر اساس آخرین اطلاعات و پایش افراد بی سواد ۴۰ هزار نفر بی سواد وجود دارد که در بخش‌های مختلف سعی بر شناسایی، جذب و آموزش این افراد است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل تلاش یک هزار و ۱۴۸ نفر از آموزشیاران را در ارائه خدمات آموزشی به صورت انفرادی، کلاسی و چهره به چهره یادآور شد و بیان کرد: همچنان در روستاها و مناطق محروم پراکندگی کار را در این بخش شاهدیم اما آموزشیاران با صبر و حوصله و صبوری کار می‌کنند تا به فرآیند آموزش این نیروها کمک کنند.

صفری به جذب آموزشیاران در آموزش و پرورش اشاره کرد و افزود: نیروهایی که در سال ۹۲ با آموزش و پرورش همکاری داشتند با برگزاری آزمون استخدامی جذب شده اند و تعداد محدودی از این نیروها باقی است که قطعاً تا چند ماه آینده جذب آموزش و پرورش خواهند شد.

وی به آموزشیاران فعال بعد از سال ۹۲ نی قول داد؛ بستر جذب آنها با برگزاری آزمون و سایر تمهیدات فراهم آید تا شرایط مناسبی را در ارتقای جایگاه و منزلت شغلی آنها شاهد باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل تاکید مکتب اسلام را بر علم آموزی و دانایی محوری یادآور شد و بیان کرد: انقلاب اسلامی نیز براساس همین آموزه‌ها سعی کرده است تا علم و آموزش را به عنوان اساس حرکت تحولی خود قرار دهد.

منبع: خبرگزاری مهر

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2680737
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k