• ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
  • 0k نظر «نمایش»

اولویت پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی و نهضت احیا در سال جدید

اولویت پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی و نهضت احیا در سال جدید

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

ایجاد بیش از 11 درصد سهم یک میلیون شغل توسط صندوق کارآفرینی امید

به گزارش ایران استخدام و به نقل از سایت خبری بازار کار، مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید گفت: امسال اولویت با پرداخت تسهیلات در زمینه های اشتغال روستایی و نهضت احیا می باشد.

نعمت الله رضایی, مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید در گفت‌وگو با خبرنگاراقتصادی خبرگزاری تسنیم، درباره اولویت های سال ۱۴۰۲ گفت:پرداخت تسهیلات حوزه اشتغال روستایی و نهضت احیا اولویت سال ۱۴۰۲ است.
وی با بیان اینکه صندوق به عنوان یک موسسه عمومی غیردولتی باید رابطه منظمی درعملیات اعتباری داشته باشد افزود:در کنار پرداخت تسهیلات توجه جدی به امر نظارت تکمیل کننده فرآیند واگذاری تسهیلات است که اگر نظارت به درستی صورت گیرد، کاهش مطالبات را نیز به دنبال دارد.
مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید اظهاربا بیان اینکه یکی از اقدامات در سا ل1402 تأمین مالی جمعی و تأسیس صندوق سرمایه گذاری خصوصی است گفت:روش های تأمین مالی در صندوق در سال گذشته سنتی بود. ولی برای سال جاری تغییراتی ایجاد کردیم . امسال وارد بازار سرمایه شدیم و به جای صرفاً بازار پول به دنبال تاسیس یک صندوق PE رفتیم و آن را عملیاتی کردیم.
رضایی با تأکید بر اینکه مراحل ثبت صندوق سرمایه گذاری خصوصی با مشارکت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و شستا به سرعت درحال انجام است ادامه داد: در حال حاضر ۶۳میلیارد تومان در این زمینه سرمایه‌گذاری صورت گرفته است. فراخوانی را به کلیه شرکت هایی که امکان شرکت داشته اند داده شده است.
مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید با بیان اینکه نسبت سرمایه گذاری صندوق در طرح‌های تأمین مالی جمعی حدود هشت درصد است اظهار داشت: مابقی ازسوی مردم و خود سرمایه‌گذار تامین می‌شود و طرح‌هایی که راکدند به چرخه تولید برمی گردند
وی درباره اشتغال زایی در صندوق گفت:در سال ۱۴۰۱ حدود ۱۱۵ هزار فرصت شغلی مورد حمایت صندوق قرار گرفت.اگر این عدد را اگر با تسهیلات نظام بانکی مقایسه کنیم، نظام بانکی در سال‌جاری بیش از ۳۵۰۰همت تسهیلات پرداخت کرده ولی پرداخت تسهیلات ما ۶۷۰۰همت بوده است. رقم ما نسبت به نظام بانکی بسیار کمتر است.اما در مورد سهم اشتغال ایجاد شده بیش از ۱۱درصد یک میلیون شغلی که دولت تعهد کرده بود توسط صندوق کارآفرینی امید مورد حمایت قرار گرفته است.

منبع: بازار کار

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2720308
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد