• ۱۴۰۱/۱۰/۲۲
  • 0k نظر «نمایش»

ایجاد بیش از ۸ هزار شغل برای مددجویان استان البرز

ایجاد بیش از ۸ هزار شغل برای مددجویان استان البرز

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

ارائه تسهیلات و آموزش به بیش از 8 هزار مددجوی البرزی

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری مهر، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد البرز گفت: برای بیش از 8 هزار مددجو در استان البرز فرصت های شغلی ارائه شده است.

کیومرث عدل بخش در گفت‌وگو با خبرنگار مهر بابیان اینکه راه‌اندازی کسب‌وکار، تولید محصولات باکیفیت و دستیابی خانواده‌های نیازمند به درآمد پایدار از رویکردهای راه‌اندازی طرح‌های اشتغال است.

گفت: در ۹ ماهه ابتدای سال به ۸۲۶۲ نفر مددجو و نیازمند خدمات ایجاد اشتغال شامل: پرداخت تسهیلات، کاریابی، بکارگیری در طرح‌های اشتغال توسط راهبران شغلی و آموزش ارائه شده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد البرز باتوجه اجرای ۸ هزار و ۲۶۲ مورد تسهیلات اشتغال برای مددجویان و پنج دهک پایین درآمدی در البرز توسط این نهادافزود: مبلغ ۶۴۰ میلیارد تومان اعتبار و ۱۶ بانک عامل به استان تخصیص یافته است که در ۹ ماهه نخست سال تعداد ۴۹۲۹ نفر تسهیلات به ارزش ۴۵۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان دریافت کرده اند.

کیومرث عدل بخش بابیان اینکه تسهیلات اشتغال این نهاد در زمینه‌های خدماتی، تولیدی صنعتی، دامپروری، کشاورزی و صنایع‌دستی به مددجویان وزنان سرپرست خانوار تحت حمایت کمیته امداد و تعدادی از نیازمندان غیر تحت حمایت پرداخت می‌شود بیان کرد: برای کارفرمایانی که از مددجویان موردحمایت این نهاد در کسب‌وکار خود به‌کارگیری کنند، پرداخت حق بیمه فرد به‌کارگیری شده تا دو سال در نظر گرفته‌شده است.

منبع: خبرگزاری مهر

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2689030
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد