۷ سال پیش

ایجاد سازمان امور اداری و استخدامی بدون مصوبه مجلس خلاف قانون است
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

 

نماینده مردم کاشان در مجلس ایجاد سازمان امور اداری و استخدامی بدون مصوبه مجلس را خلاف قانون دانست.

جهت مشاهده اخبار سازمان اداری و استخدامی اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، سیدجواد ساداتی‌نژاد نماینده مردم کاشان در مجلس شورای اسلامی در ادامه جلسه علنی صبح امروز مجلس در اخطاری با استناد به اصول ۱۲۴ و ۱۲۶ قانون اساسی اظهار داشت: ۲ سال از احیای سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گذشته، اما اکنون این سازمان به دو سازمان جداگانه تقسیم شده و اخیراً رئیس‌جمهور، رؤسای این دو سازمان را منصوب کرد، در حالی که ایجاد سازمان جدید بدون مصوبه مجلس خلاف قانون اساسی است.
وی برهمین اساس گفت: تفکیک سازمان مدیریت به دو سازمان جداگانه به خاطر حکم‌های سازمانی و هزینه‌های مختلفی که دارد، با قانون مغایر است.
این نماینده مجلس تأکید کرد که تغییر و تحول در وظایف یک سازمان باید به صورت لایحه به مجلس ارجاع شود.
مسعود پزشکیان نایب رئیس مجلس نیز که اداره ساعاتی از جلسه علنی امروز را بر عهده داشت، در پاسخ به این اخطار گفت که تشکیل سازمان جدید جزو اختیارات رئیس‌جمهور است اما ما هم این موضوع را پیگیری خواهیم کرد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=646624
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد