• ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
  • 0k نظر «نمایش»

ایجاد سامانه ارزیابی و نظارت بر بیمه تکمیلی فرهنگیان

ایجاد سامانه ارزیابی و نظارت بر بیمه تکمیلی فرهنگیان

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

پوشش ارزیابی خسارت با سامانه جدید بیمه تکمیلی فرهنگیان

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: سامانه ای برای ارزیابی و نظارت بر بیمه تکمیلی فرهنگیان شاغل ایجاد شده است.

سعید مقدم زاده، مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: به طور کلی رفاپ سامانه‌ای است که بر بیمه فرهنگیان (دانا) نظارت می‌کند و بحث ارزیابی خسارت را کامل پوشش می‌دهد.

او در ارتباط با سایت و اپلیکیشن رفاپ گفت: فرهنگیان که وارد این سامانه می‌شوند، در ابتدا می‌توانند از شرح خدمات خود مطلع شوند؛ یعنی دانش آموز و معلم متوجه خدماتی می‌شوند که می‌توانند از بیمه دریافت کنند.

او گفت: در وهله دوم مراکزی را که می‌توانند بدون پرداخت پول به آن ها مراجعه و خدمات پزشکی خود را دریافت کنند، در این نرم افزار به واجدین معرفی می‌شوند. این مراکز به صورت رایگان و و بعضا به صورت پرداخت حق بیمه پایه خدمات را ارائه می‌کنند.

او افزود: نکته سوم آن است که اگر فرهنگیان راجع به پرداخت خسارت خود شک و اعتراضی دارند، می‌توانند مدارک خود را به صورت آنلاین یا آفلاین در این سامانه بارگذاری کنند تا همکاران ارزیاب بررسی کنند و پاسخ افراد را در سریع‌ترین زمان خواهند داد که آیا اشتباهی رخ داده است یا خیر.

او ادامه داد: از طرفی دیگر این سامانه به شرکت بیمه گر متصل است و به آن‌ها ابلاغ می‌شود که در پرداخت هزینه بیمه افراد قصوری پیش آمده و یا مشکلی نبوده است.  شرکت بیمه گر نیز کاملا ملزم به پرداخت هزینه و تمکین از نظرات و داوری عملکرد ارزیابان است.

به گفته مقدم زاده در این سامانه یک پزشک مشاور نیز حضور دارد که خدمات مشاوره ارائه می‌دهد و افراد می‌توانند تماس بگیرند و مشکل خود را مطرح کنند.

او گفت: در این سامانه ۱۰۰۰ خط جوابگو پیش بینی شده است و البته امکانات دیگری نیز در این سامانه وجود دارند و افراد می‌توانند با مراجعه به آن این خدمات را مشاهده کنند.

مقدم زاده درباره دسترسی فرهنگیان به این سامانه و نرم افزار آن گفت: فرهنگیان می‌توانند با مراجعه به سایت رفاپ اپلیکیشن رفاپ را برای هر نوع سیستم عامل دانلود کنند و البته از طریق وب نیز تمام این امکانات برای افراد وجود دارد.

او افزود:‌ در این سیستم موردی دیگری وجود دارد و آن امکان نظرسنجی است. افراد می‌توانند نظرات منفی و یا مثبت خود را درباره خدمات و امکانات فراهم شده، ثبت کنند.

او در انتها گفت: تمامی زمینه‌ها در این نرم افزار و تمامی این امکانات برای اولین بار در آموزش و پرورش برای فرهنگیان فراهم شده اند.

مقدم زاده، مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش پیش از این از تمدید مجدد زمان ثبت نام فرهنگیان شاغل برای بهره‌مندی از پوشش بیمه درمان تکمیلی تا ۱۰ آبان خبر داده بود.

به گفته مقدم زاده کلیه افراد متقاضی بیمه درمان تکمیلی از تاریخ یکم تیر۱۴۰۱ تحت پوشش قرار گرفته اند و بر این اساس نسبت به کسر معوقات ماه‌های قبل از حقوق آنان اقدام خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2651997
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد