• ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
  • 0k نظر «نمایش»

ایجاد ۲۰ هزار شغل برای مددجویان آذربایجان شرقی تا پایان سال

ایجاد ۲۰ هزار شغل برای مددجویان آذربایجان شرقی تا پایان سال

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

اشتغالزایی برای 20 هزار مددجو در آذربایجان شرقی

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری بازار کار، رئیس کمیته امداد گفت: تا پایان سال جاری در آذربایجان شرقی برای مددجویان کمیته امداد 20 هزار شغل ایجاد خواهد شد.

به گزارش بازارکار از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد در دیدار با عابدین خرم، استاندار آذربایجان شرقی گفت: سال گذشته استان آذربایجان شرقی موفق به ایجاد ۱۹ هزار و ۵۲۴ فرصت شغلی شد.

وی افزود: برای امسال نیز ایجاد ۲۰ هزار فرصت شغلی هدف‌گذاری شده که در ۶ ماهه اول ۱۰ هزار و ۴۰۰ مورد محقق شده است.

بختیاری با تاکید بر اهمیت پرداخت به موقع تسهیلات از سوی بانک‌ها اظهار کرد: در استان آذربایجان شرقی ۱۱۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای اشتغال‌زایی نیاز داریم که تا پایان شهریورماه ۴۸۸ میلیارد تومان محقق شده است.

رئیس کمیته امداد با قدردانی از مردم و خیران آذربایجان شرقی در کمک به محرومان ادامه داد: با کمک مردم نیکوکار به لطف الهی فقر آشکار در استان آذربایجان شرقی به چشم نمی‌خورد.

وی در خصوص تامین مسکن روستایی نیز گفت: تا پایان سال ۱۴۰۲ در آذربایجان شرقی هیچ روستایی فاقد مسکن وجود نخواهد داشت.

بختیاری تاکید کرد: در سال جاری ۶۴۰ واحد مسکن برای مددجویان احداث شده و ۷۰۰ واحد نیز در حال احداث است که تا پایان سال تکمیل می‌شود.

بختیاری افزود: در صورت واگذاری زمین در شهرها نیز آماده هستیم برای خانواده‌های تحت پوشش در قالب نهضت ملی مسکن، واحد مسکونی تامین کنیم.

استاندار آذربایجان شرقی نیز در این دیدار گفت: این استان سرآمد کشور در حوزه امور خیریه است و همین باعث شده در سطح شهرها مقوله‌ای به نام معتاد متجاهر و و کودکان کار خیابانی و متکدیان وجود نداشته باشد.

عابدین خرم خاطرنشان کرد: کمیته امداد برای ما تنها یک نهاد حمایت‌گر محسوب نمی‌شود بلکه در جایگاه بازوی تولید کشور است و همواره در تصمیمات و طرح‌های اقتصادی نقش ویژه‌ای دارد.

وی با اشاره به اینکه شورای عالی مسکن در آذربایجان شرقی آمادگی واگذاری زمین در شهرها برای ساخت مسکن مددجویان را دارد خاطرنشان کرد: برخی از طرح‌های مسکن مهر استان با پیشرفت فیزیکی بالای ۷۰ درصد، متقاضی ندارد و ما با شرایط و تسهیلات مناسب می‌توانیم آن را در اختیار کمیته امداد قرار دهیم.

عابدین خرم تاکید کرد: کمیته امداد در استان از اقبال و اعتماد عمومی برخوردار است و در خصوص اشتغال‌زایی و آموزش مهارت به جوانان جویای کار می‌تواند کمک حال ما باشد

منبع: بازار کار

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2637626
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد