• ۱۴۰۲/۰۲/۲۳
  • 0k نظر «نمایش»

بررسی طرح سرباز حرفه‌ای در کمیسیون امنیت ملی

بررسی طرح سرباز حرفه‌ای در کمیسیون امنیت ملی

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

پیگیری حل مشکل سربازی دانشجویان خارج از کشور

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایلنا، یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: طرح سرباز حرفه ای در کمیسیون امنیت ملی کشور بررسی می شود.

فداحسین مالکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره آخرین وضعیت بررسی طرح مجلس برای «ساماندهی خدمت سربازی» گفت: درباره موضوع سربازی در کشور ما نگاه‌های متفاوتی وجود دارد اما آن چیزی که مسلم این است که نظام، دولت و مجلس نسبت به رفع مشکلات جوانان در این حوزه باید حرفی برای گفتن داشته باشند و موانعش برطرف شود. 

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: به طور مثال ما تعدادی دانشجو در خارج از کشور داریم که ایرانی‌ هستند و دل‌شان می‌خواهد به کشور بیایند اما موضوع سربازی‌شان مطرح است، این‌ موضوعی است که در کمیسیون امنیت ملی بحث شد و تصمیم بر این شد که با ستاد کل نیروهای مسلح کمیته‌ای تشکیل شود که این کمیته هم تشکیل شد. 

وی با اشاره به این‌که بحث بعدی در شمولیت افراد میزان تحصیلات آنان است، عنوان کرد: بحث بعدی ما این است که از نیروهای تحصیلکرده‌ای که وارد نظام سربازی می‌شوند تحت عنوان «سرباز حرفه‌ای» استفاده شود و آن هم مکانیزم کار خودش را دارد و قرار شد در مورد آن موضوع صحبت شود. 

مالکی عنوان کرد: نکته بعدی دوره سربازی است که در موردش هنوز تا به حال تصمیم نهایی گرفته نشده است بخشی از این قسمت می‌ماند که ستاد کل در جلسات نظر دهد، بخش دیگر هم مرتبط با دستگاه‌های دیگر در این موضوع است.

وی تاکید کرد: نکته مهم این است که اغلب هم دولت و هم مجلس خصوصا مجلس نظرشان بر این است که این مسئله سروسامان بگیرد.

منبع: خبرگزاری ایلنا

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2738306
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد