۸ سال پیش

برقراری بیمه بیکاری ۱۶۵۱ نفر در لرستان

منقضی شده
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

 

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان لرستان از کسب رتبه چهارم کشوری این استان در ارزیابی اداره حمایت از مشاغل و بیمه بیکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در 8 ماهه سال جاری خبر داد.

جهت مشاهده اخبار بیمه بیکاری اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان لرستان، علی آشتاب با اعلام این خبر گفت: بی تردید از دست دادن غیر ارادی کار یکی از حوادثی است که نیروهای کار را تهدید می‌کند از این رو برقراری بیمه بیکاری راهکاری مناسب و مطمئن برای تأمین زندگی در چنین شرایطی است.
مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان در ادامه افزود: از دیگر شاخص های حائز اهمیت در این حوزه ، حمایت از کارگران واحدهای اقتصادی که با مشکل مواجه شده اند و کمک به واحد اقتصادی مشکل دار است که این اداره کل در سطح استان اقدامات مؤثری انجام داده است.
آشتاب در خصوص اشتغال مجدد مقرری بگیران بیمه بیکاری، گفت: از طریق اشتغال مجدد به دنبال برگشت منابع به تولید و کمک به توسعه جهت تامین نیروی انسانی و کاهش قیمت تمام شده تولید می باشیم.
وی با بیان اینکه بیمه بیکاری به افرادی تعلق می گیرد که بدون میل و اراده خود از محیط کار خارج می شوند، گفت: در هشت ماهه سالجاری برای تعداد یک هزار و 651 نفر در استان لرستان مقرری بیمه بیکاری برقرار شد.
علی آشتاب اظهار داشت: اداره کار از طریق تعامل با اداره کل آموزش فنی و حرفه ای در تلاش است که مقرری بگیران در زمان استفاده از بیمه بیکاری، به فراگیری مهارت های فنی و حرفه ای بپردازند، تا این دسته از افراد راهی برای ورود به بازار کسب و کار به دست آورند.
وی افزود: در این راستا در هشت ماه امسال تعداد 500 نفر به آموزش فنی و حرفه ای معرفی شده و در حال کسب آموزش های مربوطه هستند.
مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان لرستان طبق گزارش ارزیابی عملکرد وزارت متبوع از این اداره کل واحد بیمه بیکاری در زمینه کشف اشتغال پنهان، معرفی مقرری بیمه بیکاری به تامین اجتماعی و فنی و حرفه ای و ایجاد اشتغال مجدد برای مقرری بگیران و کمک به واحدهای مشکل دار رتبه چهارم را در بین استان های کشور از آن خود کرده است.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=579715
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد