• ۱۴۰۲/۰۲/۳۱
  • 0k نظر «نمایش»

برگزاری آزمون‌های ورود به حرفه مهندسی در ۳ نوبت

برگزاری آزمون‌های ورود به حرفه مهندسی در ۳ نوبت

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

برگزاری سه دوره آزمون ورود به حرفه مهندسی در سال 1402

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایرنا، مدیرکل دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان گفت: آزمون های ورود به حرفه مهندسی در 3 نوبت برگزار خواهند شد.

به گزارش ایرنا از وزارت راه و شهرسازی، «حامد مانی‌فر» درباره برگزاری این دوره از آزمون ها با اشاره به اینکه آزمون طراحی معماری در اردیبهشت امسال و آزمون‌های سایر رشته‌ها در حال برگزاری است، از برگزاری دو دوره آزمون دیگر در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

مدیرکل دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان با اشاره به پیگیری‌های شورای رقابت مبنی بر ضرورت برگزاری تعداد بیشتر آزمون، از افزایش برگزاری آزمون به سه دوره در سال خبر داد و گفت: دومین دوره آزمون در شهریور یا مهر ماه و آزمون سوم در دی یا بهمن ماه برگزار خواهد شد.

مانی‌فر توضیح داد: این آزمون‌ها با هدف احراز صلاحیت داوطلبان انجام‌ می‌شود و تلاش شده تا با طراحی سوالات مناسب، تا حد امکان بتوانیم مسیری را طراحی کنیم که بهترین‌ها انتخاب و پذیرفته شوند.

وی گفت: حدنصاب آزمون ۵۰ از ۱۰۰ است و هر متقاضی و شرکت کننده در آزمون که حدنصاب مربوطه را کسب کند با رعایت سایر شرایط قانونی پروانه اشتغال به کار دریافت خواهد کرد.

وی با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی تمدید و ارتقا، آنها را به عنوان ‌مکمل ازمون‌های ورود به برشمرد و تاکید کرد: در صدد هستیم تا کیفیت دوره‌های آموزشی را که توسط سازمان‌های نظام مهندسی برگزار می‌شود را ارتقا دهیم. هدف از برگزاری آزمون و دوره‌های آموزشی ارتقای دانش مهندسان و در نهایت ارتقای کیفیت ساخت وساز در کشور است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2741425
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد