• ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
  • 1k نظر «نمایش»

برگزاری آزمون استخدام فرزندان ایثارگر در سازمان تحقیقات کشاورزی تا ۲ ماه آینده

برگزاری آزمون استخدام فرزندان ایثارگر در سازمان تحقیقات کشاورزی تا ۲ ماه آینده

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۷ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

خبر استخدام هزار نفر در سازمان تحقیقات کشاورزی

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایرنا، مدیرکل دفتر منابع انسانی و نوسازی سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی گفت: برگزاری آزمون استخدام فرزندان شهدا در سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی تا دو ماه آینده برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ماشاالله خشنود عصر چهارشنبه در حاشیه مراسم اختتامیه دوره آموزشی ملی کارورزی بدو استخدام همکاران سازمان تات در نشست خبری اظهار کرد: البته این عدد مجموع نیروهای سال گذشته و امسال، تبدیل وضعیت دارندگان شرایط ایثارگری، اعضای هیات علمی و نیروهای توافق شده پیام نوری است.

وی بیان کرد: سازمان تات ۲۱ موسسه و ۳۴ مرکز تحقیقاتی در تمامی حوزه‌های تحقیقاتی، آموزش و ترویج کشاورزی در کل کشور دارد.

وی خاطرنشان کرد: بخش احیای و نیز تامین منابع انسانی به عنوان مهم ترین رکن توسعه، از اساسی‌ترین بخش‌های سازمان تات است.

مدیرکل دفتر منابع انسانی و نوسازی سازمان تات گفت: تمام تلاش ما تاکید بر تامین نیروی انسانی از طریق مراجع‌و ضوابط قانونی است.

خشنود افزود: با مجوز سازمان اداری و استخدامی کشور سال گذشته در نهمین دوره آزمون دستگاه‌های اجرایی برای جذب ۳۰۰ نفر اقدام کردیم که اکنون ۲۷۵ نفر مشغول کار هستند.

وی ادامه داد: این افراد در ۲۴ رشته شغلی شامل ۱۶ رشته تخصصی و هشت رشته عمومی جذب شدند.

وی اضافه کرد: براساس تاکید سازمان استخدامی مبنی بر آموزش در بدو استخدام که در سنوات گذشته مورد غفلت واقع شده بود، برای نیروهای جذب شده جدید، در قالب پنج دوره آموزشی و کارآموزی برنامه‌ریزی کردیم.

مدیرکل دفتر منابع انسانی و نوسازی سازمان تات گفت: البته پیش از این پنج دوره، ۶ دوره به صورت الکترونیکی و همزمان برای همه نیروهای تازه جذب‌ شده، برگزار کردیم.

خشنود یادآور شد: سه دوره از پنج دوره حضوری برنامه‌ریزی شده به میزبانی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان انجام می‌شود که دوره نخست از شنبه گذشته آغاز و امروز به پایان رسید.

وی با اشاره به این که دوره نخست برای رشته‌های شغلی زراعت، اصلاح نباتات و علوم باغبانی برگزار شده، بیان کرد: در هر دوره متوسط حدود ۶۰ نفر از نیروهای جدید حضور خواهند داشت و ۲ دوره دیگر را در مراکز آموزش عالی امام خمینی (ره) و رسول اکرم (ص) دامغان برگزار خواهیم کرد.

وی با بیان این که همگام با وزارت جهاد کشاورزی سند منابع انسانی سازمان تات تنظیم و به تایید سازمان اداری و استخدامی کشور رسید، اظهار کرد: براساس این سند، سالانه بین ۳۰۰ تا ۵۰۰ نفر از همکاران ما به علت داشتن شرایط بازنشستگی از مجموعه خارج می‌شوند، اما جذب‌های انجام شده فعلی و افرادی که تا پایان سال حذب خواهند شد، این میزان خروج را پاسخگو نخواهد بود.

مدیرکل دفتر منابع انسانی و نوسازی سازمان تات گفت: با این شرایط هشت هزار پرسنل کنونی طی پنج سال به کمتر از پنج هزار نفر خواهد رسید.

خشنود افزود: در مرحله دهم آزمون دستگاه‌های اجرایی و دولتی، نیز مجوز جذب ۴۸۳ نفر را برای سال جاری گرفته بودیم که همه آنها در حال سپری کردن مراحل استخدامی خود هستند.

وی ادامه داد: از محل جذب اعضای هیات علمی امسال ۵۸ نفر و ۱۰۰ نفر هم از محل مجوز جذب نخبگان کشاورزی را استخدام کردیم.

وی یادآور شد: در بخش فرزندان ایثارگر نیز آزمون استخدام این بخش تا ۲ ماه آینده برگزار خواهد شد.

مدیرکل دفتر منابع انسانی و نوسازی سازمان تات گفت: تلاش داریم از محل مجوزهای قانونی، سیل نزولی نیروهای این سازمان را به خط مستقیم تبدیل کنیم.

خشنود افزود: سهم گلستان‌ در استخدامی‌های ۲ سال اخیر براساس نیازسنجی انجام شده در بخش‌های مختلف ۱۵ نفر بود.

مشاهده صفحه جامع اخبار استخدام فرزندان ایثاگران، شهدا و جانبازان

مشاهده صفحه جامع استخدام سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی

منبع: خبرگزاری ایرنا

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2809406
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k