• ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
  • 1k نظر «نمایش»

برگزاری نخستین آزمون استخدامی وزارت نفت در صنایع پارس جنوبی

برگزاری نخستین آزمون استخدامی وزارت نفت در صنایع پارس جنوبی

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۱۹ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

آزمون جذب نیرو در صنایع پارس جنوبی استان بوشهر

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری تسنیم، استاندار بوشهر گفت: نخستین آزمون استخدامی وزارت نفت جهت جذب نیروی متخصص در صنایع پارس جنوبی استان بوشهر برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، احمد محمدی‌زاده صبح امروز در نشست با مدیران ستادی استانداری بوشهر با تبریک میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) و گرامیداشت روز دختر به انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری پرداخت و اظهار داشت: دشمنان برای مشارکت حداقلی از هم اکنون برنامه‌های خود را اجرایی کرده‌اند و باید از همه ظرفیت‌ها برای مشارکت حداکثری در انتخابات 11 اسفند استفاده شود.

وی با تأکید بر فراهم شدن افزایش رضایت‌مندی مردم در ارائه خدمات و تحقق مطالبات آنان گفت: با تخصیص اعتبارات عمرانی باید زمینه تسریع در تکمیل پروژه‌ها و افتتاح آنها فراهم شود.

استاندار بوشهر تسریع در طرح‌های نهضت ملی مسکن و واگذاری زمین به جامعه هدف را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: استان بوشهر در اجرا طرح نهضت ملی مسکن در کشور رتبه پنجم کسب کرد که باید با فعال‌تر شدن طرح‌های ساخت مسکن رتبه استان بوشهر و رضایتمندی مردم افزایش یابد.

محمدی‌زاده به طرح‌های اشتغال‌زایی پرداخت و با قدردانی از دست‌اندرکاران این حوزه خاطرنشان کرد: در سال 1401 با انجام طرح‌های مختلف، استان بوشهر در عرصه کاهش نرخ بیکاری و افزایش اشتغال‌زایی رتبه سوم کشوری کسب کرد.

وی با اشاره به فراهم شدن اشتغال جوانان در طرح‌های وزارت نفت گفت: برای نخستین بار آزمون استخدامی وزارت نفت برای جذب نیروهای جوان و متخصص در صنایع پارس جنوبی در استان بوشهر برگزار می‌شود و 100 درصد سهمیه استخدامی این طرح، به نیروهای بومی استان بوشهر اختصاص دارد.

استاندار بوشهر با بیان اینکه یک هزار نفر مهندس جذب پالایشگاه‌های گاز می‌شوند، تصریح کرد: در این راستا استخدام نزدیک به  400 نفر در آموزش و پرورش، 100 نفر در دستگاه‌های دولتی و 160 نفر در شرکت‌های پیمانکاری نیروگاه اتمی بوشهر در بهبود وضعیت اشتغال موثر است.

محمدی‌زاده مهار تورم و رشد تولید را یکی از محورهای اصلی امسال دانست و بیان کرد: با توجه به انعقاد تفاهم‌نامه‌ها برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در طرح‌های مختلف برای اجرایی شدن این طرح‌ها باید همه بسیج شوند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2740846
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k