• ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
  • 1k نظر «نمایش»

تاکید بر اجرای کامل رتبه‌بندی معلمان در بودجه ۱۴۰۲

تاکید بر اجرای کامل رتبه‌بندی معلمان در بودجه ۱۴۰۲

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۸ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

اختصاص بیش از 11 درصد کل بودجه به آموزش و پرورش

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری پانا، سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه گفت: در بودجه سال 1402 بر اجرای کامل رتبه بندی معلمان تاکید داریم.

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه با بیان اینکه بیش از 11 درصد کل بودجه به آموزش و پرورش تخصیص داده شده است، گفت در برخی درآمدهایی که شناسایی می‌شود به عنوان مثال سهم قیر، سهم آموزش و پرورش در نظر گرفته می‌شود.

رحیم زارع در گفت‌وگو با پانا درباره بودجه وزارت آموزش و پرورش، اظهار کرد: «ردیف‌های اصلی بودجه آموزش و پرورش بیش از 206 هزار میلیارد تومان است و در ردیف‌های متفرقه نیز 30 هزار میلیارد تومان در نظر گرفته شده است. 3500 میلیارد تومان نیز بودجه درآمد اختصاصی است به عبارت دیگر قریب به 240 هزار میلیارد تومان ردیف‌های اصلی و ردیف‌های متفرقه است.»

وی با بیان اینکه بیش از 11 درصد کل بودجه برای آموزش و پرورش در نظر گرفته شده است، افزود: «در سایر کشورهای دنیا نیز 10 درصد بودجه عمومی هر کشوری به آموزش و پرورش تخصیص داده می‌شود.»

زارع ضمن اشاره به پیشنهاد‌ات نمایندگان در زمینه تصویب لایحه بودجه نیز گفت: «در برخی درآمدهایی که شناسایی می‌شود به عنوان مثال سهم قیر، سهم آموزش و پرورش در نظر گرفته می‌شود. در مجموع بیشتر روی رتبه‌بندی تاکید داریم که دولت به صورت صد درصدی مصوبه رتبه‌بندی را در سال آینده اجرایی کند.»

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه خاطرنشان کرد: «در مجموع بودجه آموزش و پرورش نسبت به سال گذشته افزایش خوبی داشته است. ممکن است برخی ردیف‌ها حذف شده باشد اما سهمیه‌ها وجود دارد. شیر مدارس سال گذشته در هدفمندی آورده شد و امسال حتما روی شیر مدارس، نوسازی مدارس و تجهیزات تاکید داریم و این موضوعات را در نظر خواهیم گرفت.»

منبع: خبرگزاری پانا

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2700975
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k