۷ سال پیش

تبعیض حقوق بازنشستگان آموزش و پرورش در مجلس بررسی شود
اطلاعات بیشتر

 

 مشاور وزیر و مسئول کانون بازنشستگان وزارت آموزش و پرورش گفت: تبعیض حقوق فرهنگیان بازنشسته باید در مجلس شورای اسلامی مورد بررسی قرار گیرد.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار مربوط به اخبار حقوق بازنشستگان اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، احمد صافی شامگاه سه‌شنبه در حاشیه مراسم تجلیل از بازنشستگان فرهنگی متولد 1329 استان قزوین در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تبعیض حقوق فرهنگیان بازنشسته باید در مجلس شورای اسلامی مورد بررسی قرار گیرد.

وی با اشاره به تعداد کانون‌های بازنشستگی فرهنگیان بیان کرد: در حال حاضر 300 کانون بازنشستگان آموزش و پرورش در کشور فعال و مشغول ارائه خدمت به پیشکسوتان فرهنگی هستند.

مشاور وزیر و مسئول کانون بازنشستگان وزارت آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: در راستای ارائه مطلوب خدمات به بازنشستگان باید کارگروه‌های متعدد در کانون‌ها تشکیل و بستر تامین رفاه حال این قشر در سطح جامعه فراهم شود.

صافی گفت: آموزش و پرورش 32 نشریه داشته که بازنشستگان باید وارد عمل شده و تجربیات و نظرات خود را در این نشریه‌ها و یا به صورت کتاب در اختیار آینده‌گان قرار دهند.

لازم به ذکر است در این مراسم 300 بازنشسته فرهنگی آموزش و پرورش استان قزوین که متولد سال 1329 بودند، مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفتند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=599376
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد