• ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
  • 1k نظر «نمایش»

تجربیات و سوالات مصاحبه استخدامی دانشگاه علمی کاربردی سال ۹۸

تجربیات و سوالات مصاحبه استخدامی دانشگاه علمی کاربردی سال ۹۸

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۱۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

تجربیات پذیرفته شدگان استخدامی دانشگاه علمی کاربردی سال 98

عده ای از کاربران سایت ایران استخدام پس از شرکت در آزمون استخدامی دانشگاه علمی کاربردی در سال 98 و گذراندن مراحل مصاحبه (روانشناسی، عقیدتی، معاینات پزشکی و طب کار، گزینش و سایر مراحل مربوط به روند جذب و استخدام) تجربیات و سوالات خود را در اختیار سایرین قرار داده اند. شما می توانید با مراجعه به صفحه زیر از این تجربیات بهره مند شوید.

رفتن به صفحه تجربیات استخدامی دانشگاه علمی کاربردی


فهرست مطالب مهم

جهت مشاهده مطالب روی لینک های زیر کلیک کنید

فرصت‌های شغلی را از دست ندهید!

با فعال‌سازی این سرویس، آگهی‌های استخدام سازمان‌های دولتی و خصوصی و همچنین بانک‌ها را به محض انتشار از طریق پیامک و ایمیل دریافت خواهید کرد.

فعال‌سازی

مرحله مصاحبه روانشناسی، تخصصی و علمی

در این بخش تجربیات پذیرفته شدگان استخدامی دانشگاه علمی کاربردی در سال 98 از مرحله مصاحبه روانشناسی، تخصصی و علمی گردآوری شده است که در ادامه می توانید برای مشاهده هر یک از تجربیات بر روی اسم نویسنده ضربه بزنید.

نویسنده: محمد (مشاهده تجربه)
نویسنده: محمد تاریخ ارسال: دوشنبه ۵ مهر ۱۴۰۰ ساعت ارسال: ۲۳:۵۸ کد دیدگاه: ۳۷۱۱۵۳۴
سلام وقت شما بخیر
تجربه مصاحبه من به این شکل بود که برای هر رشته یه روز جداگانه گذاشته بودن گفتن امکان مصاحبه بصورت مجازی هم هست اما اکثر حضوری بود
داخل اتاق جلسات برگزار میشد و سه نفر مصاحبه میکردن یه استاد دانشگاه از همون رشته رئیس دانشگاه و یه خانم داخل جلسه نشسته بودن اول خواستن از خودم و سابقه ای که داشتم بگم بعد اون استاد یکی دو تا سوال پرسیدن گفتن موضوع پایان نامت چی بود یکی دو تا سوال در موردش پرسیدن گفتن چطوری تحقیق کردی نوشتی و از اینجور چیزا مرتبط با موضوع پایان نامه هم سوال پرسید
زیاد طول نکشید شاید نیم ساعت از من نخواستن اما از یه سری دوستان خواسته بودن که فکر کنن تو کلاس هستن و تدریس کنن
نگفتن نحو امتیاز دهی به چه صورت هستش جلوشون یه فرم بود داخل اون علامت میزدن
من فراخوان قبلی شرکت کرده بودم اون وقت اعلام ظرفیت نکردن بعد از اینکه کد صادر شد خودمون رفتیم دنبال گرفتن کلاس
به نظر من برای اینکه استرس کمتر داشته باشید فکر کنین یه مصاحبه معمولی هستش یه مصاحبه کاری چند تا سوال ازتون میپرسن و تمام
نویسنده: فاطمه (مشاهده تجربه)
نویسنده: فاطمه تاریخ ارسال: شنبه ۲۷ دی ۹۹ ساعت ارسال: ۱۷:۲۹ کد دیدگاه: ۳۳۴۳۳۷۷۰
از من روز مصاحبه ، راجع به شیوه تدریسم پرسیدند که جزوه میدم یا کتاب معرفی می کنم ، درس هایی که انتخاب کرده بودم رو یکی یکی پرسیدند که چه کتابی براشون معرفی میکنم ، راجع به دانشگاهی که تحصیل کردم پرسیدند و پایان نامه ام راجع به چی بود ، مقاله هایی که چاپ کردم کنفرانسی بود یا ژورنال بود سوال پرسیدند،سابقه تدریس داشتم یا نه . اینها سوالاتی بود که پرسیدند .
در ضمن مدارک خواسته شده رو در کاور جداگانه به ترتیب قرار دهید و کپی مدارک رو به ترتیب در کلیربوک بگذارید و همراه داشته باشید .(البته اگه مصاحبه تون حضوری باشه چون مصاحبه من حضوری بود اما برای بعضی دوستان مجازی برگزار شد) .
نویسنده: م (مشاهده تجربه)
نویسنده: م تاریخ ارسال: پنجشنبه ۲۳ مرداد ۹۹ ساعت ارسال: ۰۰:۰۹ کد دیدگاه: ۳۰۴۱۵۰۹۰
رشته های هنری حتما نمونه کار همراهشون داشته باشن. کپی مدارک رو کامل ببرین. عکس هم همراه داشته باشین جزو مدارک مورد نیاز نوشته نشده بود عکس اما میخواستن. کلیدواژه های رشته تحصیلی تون به فارسی و خصوصا انگلیسی توی ذهنتون باشه. گاهی آدم چیزایی که واضح بلده و مسلط هست سر سوال و جواب مصاحبه از ذهنش می پره پس بهتره مرور داشته باشید روی این موارد. یک سری عنوان درس ها رو موقع ثبت نام برای تدریس انتخاب کردین، همون درس ها رو حداقل یه مطالعه سریع و مروری روی مطالب مهمشون داشته باشین. در مورد خود علمی کاربردی کمی بتونید صحبت کنید حداقل در این حد که بخش اعظم واحد ها کاملا عملی کارگاهی هستن. اول مصاحبه میگن خودتون رو معرفی کنید، اون معرفی رو حواستون باشه که چه جملات و مطالبی لا به لاشون میگید، خیلی وقت ها مصاحبه کننده ها از گفته های شما سوال درمیارن و می پرسن که راستی آزمایی کنن.برخورد شما ورودتون سلام احوالپرسی نشست برخاست استرسی شدن موقع نداشتن جواب یا تسلط داشتن و حفظ آرامش حتی وقتی جوابی رو بلد نیستین یا اشتباه میگید مهمه. من جاهای مختلف مصاحبه های مختلف رفتم حتی مصاحبه هایی که موفق بودم هم پر از سوتی و خطا و اشتباهاتی بوده که هنوزم یادشون می افتم لب می گزم که چقدر جوابم فاجعه بود پس آرامش و اعتماد به نفستون رو حتی بعد از اون فاجعه های موقع مصاحبه حفظ کنید. این برخوردا حتی گاهی از بار علمی هم برا کسی که قراره کلاس رو کنترل کنه مهم تره. یه فرم چندین صفحه ای حراست هم بهتون میدن که بعد مصاحبه پر کنید (شاید همه استان ها یه جور نباشه) خودکار آبی و اون لیست معروف سه تن از آشنایان دوستان همکاران تون هم توی ذهنتون یا روی کاغذ همراه خودتون داشته باشید.
من انتظار داشتم طبق روال روزهای قبل مصاحبه بدون معطلی مصاحبه م انجام بشه و سریع از فضای بسته و خطر کرونا و اینا بزنم بیرون اما بیشتر از یک ساعت و نیم توی نوبت مصاحبه بودم که بدجووور کلافه م کرد و حتی نمونه کار و یه سری مدارکم رو داخل اتاق مصاحبه نبردم همراهم و فقط میخواستم زودتر تموم بشه و بزنم به چاک ! خلاصه بگم که زیاد وضعیت ثابت نیست و زمانبندیش هم ممکنه طوری بشه که معطل شید. برا یکی نیم ساعت چهل دقیقه در کل ، برا یکی چهار ساعت
نویسنده: فاطمه (مشاهده تجربه)
نویسنده: فاطمه تاریخ ارسال: یکشنبه ۱۲ مرداد ۹۹ ساعت ارسال: ۱۸:۴۴ کد دیدگاه: ۳۰۲۲۱۰۸۰
سلام .
بله امروز صبح بهم زنگ زدند که زودتر برم که رفتم بله خوب بود ، اول مدارک رو اتاق حراست تحویل دادم و اصل مدارک رو برم اتاق مصاحبه که همش یه مصاحبه کننده و یه نفر دیگه بود برای بررسی اصل مدارک، گفت از خودت بگو و کارهاییکه کردی و روش تدریس و دورههایی که شرکت کردی درسهاییکه میخوای تدریس کنی و بگو و پرسید همین ، خودم راضی بودم . نه صحبتی نکردند که جواب کی میادش اما حدسم اینه تا نیمه اول شهریور بیاد چون نوشته تا آخر مرداد مصاحبه هستش .
شما رفتین مصاحبه ؟راضی بودین؟
نویسنده: فاطمه (مشاهده تجربه)
نویسنده: فاطمه تاریخ ارسال: یکشنبه ۱۲ مرداد ۹۹ ساعت ارسال: ۱۷:۰۵ کد دیدگاه: ۳۰۲۱۹۵۵۰
با سلام .
من امروز مصاحبه رفتم ، اول مدارکمو یه جا تحویل دادم و یه فرم دادند که امضاء کردم برای اینکه در مصاحبه شرکت کردم و بعد مصاحبه در اتاق کنفرانس بود که یه مصاحبه کننده بودش و اول خواستن که خودم رو معرفی کنم و رشته تحصیلی هام و پایان نامه و استاد راهنمام کی بود و روش تدریسم رو پرسیدند که چطور با دانشجو در کلاس رفتار می کنم دیگه سوال خاصی نپرسیدند.
و یه برگه دادند که چند تا سوال شخصی بود جواب دادم.
در کل جواب آرومی داشت …
همه دوستان موفق باشند.
نویسنده: سام (مشاهده تجربه)
نویسنده: سام تاریخ ارسال: یکشنبه ۱۲ مرداد ۹۹ ساعت ارسال: ۱۴:۰۲ کد دیدگاه: ۳۰۲۱۵۱۸۰
من امروز مصاحبه داشتم.فقط مقالات و همایش ها رو چک کردن.بعد گفتن در مورد خودت به انگلیسی بگو.و یه لیست داشتن که براساس اون نمره میدادن.در مورد پایان نامه فقط موضوعش رو پرسیدن و معدل اخرین مدرک تحصیلی.
نویسنده: ف (مشاهده تجربه)
نویسنده: ف تاریخ ارسال: چهارشنبه ۰۸ مرداد ۹۹ ساعت ارسال: ۱۶:۳۶ کد دیدگاه: ۳۰۱۵۱۳۳۰
سلام دوستان
من امروز مصاحبه داشتم
خیلی آسونتر از اونی بود که انتظار داشتم
کلا ی ربع بیس دیقه طول کشید
تمام مدارکمو چک کردن و تک تک در موردشون سوال پرسیدن
مثلا در مورد مقالاتم که چ ژورنالی بودهisi بوده یانه
کلی هم تعریف کردن
نمره زبانم گفتن خیلی خوبه
در مورد درس تخصصیم ی مطلب دادن گفتن فرض کن اینجا کلاسه و تدریس کن
خیلی اسون بود
بعد گفتن نحوه تدریست رو بگو
همینا
البته من رقیب نداشتم
دیگه گفتن اوایل شهریورهم جواب نهایی میاد
همگی موفق باشید عزیزان

معرفی کتاب‌های مصاحبه

واحد آموزش ایران استخدام جهت کسب آمادگی شما کاربران عزیز در جلسات ارزیابی تکمیلی (مصاحبه) کتاب‌هایی جامع شامل تمام مراحل مصاحبه‌های استخدامی آماده نموده‌ است.

دانلود کتاب الکترونیکی راهنمای جامع تمام مراحل مصاحبه‌های استخدامی

سفارش پستی کتاب چاپی راهنمای مصاحبه گزینش عقیدتی و سیاسی

صفحات مرتبط

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=1962865
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k