• ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
  • 0k نظر «نمایش»

تعیین تکلیف پذیرفته‌ شدگان کنکور نیم‌ سال دوم مشمول خدمت سربازی

تعیین تکلیف پذیرفته‌ شدگان کنکور نیم‌ سال دوم مشمول خدمت سربازی

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

اعلام جزئیات تعیین تکلیف پذیرفته شدگان کنکور مشمول سربازی

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری مهر، معاون وظیفه عمومی فرمانده انتظامی لرستان از تعیین تکلیف پذیرفته شدگان کنکور نیمسال دوم مشمولان خدمت سربازی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ مهدی صادقی در سخنانی، اظهار داشت: برابر اعلام سازمان وظیفه عمومی فراجا باتوجه‌ به اینکه تعدادی از پذیرفته‌شدگان کنکور سراسری دانشگاه‌ها، ورودی نیم‌سال دوم ۱۴۰۲ هستند و در صورت اعزام به خدمت ظرف مدت کوتاهی بایستی از خدمت ترخیص شوند، ازاین‌رو به‌منظور مساعدت با این دسته از مشمولان، به شرح ذیل نسبت به تمدید اعزام و تعیین و تکلیف وضعیت خدمتی خود اقدام کنند.

وی گفت: همه مشمولان فارغ‌التحصیل دیپلم که در سال ۱۴۰۱ موفق به اخذ دیپلم شده و تا تاریخ ۱۴۰۲.۰۷.۳۰ فرصت معرفی یا ثبت‌نام در دانشگاه را داشته‌اند و برابر اعلام درگاه سازمان سنجش یا درگاه مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی، جزو پذیرفته‌شدگان نیم‌سال دوم ۱۴۰۲ هستند، مجاز به ثبت‌نام بوده و برای آنها معافیت تحصیلی صادر شود.

معاون وظیفه عمومی فرمانده انتظامی لرستان، افزود: مشمولانی که دارای برگ اعزام به خدمت در پایه‌های ۱۴۰۲.۰۹.۰۱ و ۱۴۰۲.۱۰.۰۱ هستند، با ارائه درخواست تعویق اعزام به خدمت از طریق دفاتر پلیس +۱۰، با تمدید موعد اعزام آنها به ۱۴۰۲.۱۱.۰۱، بدون توجه به سابقه تمدید قبلی موافقت شود، همچنین سربازان حین خدمتی که جزو پذیرفته‌شدگان بهمن‌ماه ۱۴۰۲ هستند، در صورت درخواست معافیت تحصیلی، با احراز سایر شرایط و مقررات جاری و با ثبت مدت خدمت انجام شده، از خدمت ترخیص و معافیت تحصیلی برای آنها صادر شود.

سرهنگ صادقی، تأکید کرد: تسهیلات مذکور صرفاً در صورت‌پذیرش و ثبت‌نام مشمولان موصوف در دانشگاه‌ها و برای صدور معافیت تحصیلی است و در صورت عدم ثبت‌نام در نیم‌سال دوم ۱۴۰۲، ملاک مهلت معرفی آنها، تاریخ ۱۴۰۲.۷.۳۰ بوده و پس از آن به‌عنوان مشمول غایب محسوب می‌شود.

مشاهده صفحه جامع آخرین اخبار خدمت سربازی

منبع: خبرگزاری مهر

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2803700
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد