• ۱۴۰۳/۰۲/۲۲
  • 0k نظر «نمایش»

تلاش برای صدور کد استخدام معلمان مهرآفرین

تلاش برای صدور کد استخدام معلمان مهرآفرین

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

در انتظار صدور کد استخدام معلمان طرح مهر آفرین

 

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری تسنیم، سخنگوی وزارت آموزش و پرورش گفت: درحال مذاکره برای صدور کد استخدامی معلمان مهر آفرین هستیم تا کد معلمان باقی مانده نیز صادر گردد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، معلمان مهرآفرین (حدود 70 هزار نفر از معلمان شاغل در مدارس) که جزو نیروهای پیمانی وزارت آموزش و پرورش هستند، حدود یک دهه است در انتظار تعیین تکلیف وضعیت استخدامی خود هستند.

پیش از این محرومیت آنها از رتبه‌بندی خبرساز شده بود که در نهایت با ورود مجلس و اضافه کردن بندی به آیین‌نامه، معلمان مهرآفرین هم مشمول رتبه‌بندی شدند.

تعدادی از معلمان مهرآفرین در تماس با خبرگزاری تسنیم گفتند: این معلمان همچنان بعد از 13 سال در وضعیت پیمانی قرار دارند البته با پیگیری نمایندگان در قانون اصلاح بودجه لایحه ترمیم حقوق  مصوب سال 1401، وزارت آموزش و پرورش موظف شد که برای معلمان مهرآفرین کد استخدامی صادر کند اما به بهانه‌هایی از جمله آمار ‌نامشخص و عدم تبدیل وضعیت پیمانی به رسمی این موضوع متوقف شده است.

این معلمان مطرح کردند: چرا وقتی تبدیل وضعیت و استخدام قطعی معلمان مهرآفرین هیچگونه بار مالی برای دولت ندارد، هیچ اقدام عملی دراینباره انجام نمی‌شود.

در همین ارتباط علی فرهادی؛ سخنگوی وزارت آموزش و پرورش به تسنیم گفت: برای صدور کد استخدامی معلمان مهرآفرین با سازمان اداری و استخدامی در حال مذاکره هستیم، برای تعدادی از این معلمان کد مستخدم صادر شد اما روند کار به دلیل مشکلات سامانه سازمان اداری و استخدامی مدتی متوقف شده بود که اکنون با رفع مشکل، تلاش می‌کنیم کد مستخدم را برای 35 هزار معلم مهرآفرین باقی مانده دریافت کنیم.

مشاهده صفحه جامع اطلاعیه های طرح مهر آفرین

مشاهده صفحه جامع آخرین اخبار معلمان و فرهنگیان

منبع: خبرگزاری تسنیم

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2859200
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد