• ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
  • 1k نظر «نمایش»

ثبت نام آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش آغاز شد

ثبت نام آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش آغاز شد

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۱۳ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

آغاز ثبت نام آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش 

به گزارش ایران استخدام و به نقل از سایت سازمان سنجش و آموزش کشور، مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور از آغاز ثبت نام آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان سنجش، دکتر علیرضا کریمیان با اعلام این خبر گفت: زمان شروع ثبت نام از روز چهارشنبه 10 اسفند ماه تا روز سه‌شنبه 16 اسفند ماه خواهد بود و داوطلبان باید حتماً شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام را داشته و دفترچه راهنمای ثبت نام را به‌طور کامل مطالعه کنند ضمن اینکه در درج مشخصات و تمامی اطلاعات لازم دیگر دقت و توجه کافی به عمل آورند.
مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور افزود: داوطلبان با رعایت مفاد مندرج در دفترچه و ضوابط مربوطه می‌توانند حداکثر سه شغل محل را به شرط یکسان بودن شغل انتخاب نماید. اولویت اول و دوم داوطلب به عنوان شغل محل اصلی و اولویت سوم انتخابی نیز برای تکمیل ظرفیت لحاظ می‌شود که به شرط موافقت دستگاه و سازمان اداری و استخدامی کشور و خالی ماندن ظرفیت در مورد آن اقدام خواهد شد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: کارت شرکت در این آزمون استخدامی از روز سه‌شنبه 5 اردیبهشت 1402 در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شده و آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش در روز جمعه مورخ 8 اردیبهشت سال 1402 در تهران و با توجه به آمار شرکت‌کنندگان حسب مورد در مراکز استان‌ها برگزار خواهد شد.

منبع: سازمان سنجش و آموزش کشور

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2711041
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k