• ۱۳۸۱/۰۱/۱۹
  • 0k نظر «نمایش»

جدول حقوق سال ۱۳۸۱

جدول حقوق سال ۱۳۸۱

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

جدول حقوق و دستمزد سال 81

بخشنامه "مزد سال 81" برای اجرا ابلاغ شد 

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایرنا، وزارت کار و امور اجتماعی در طی انتشار بخشنامه ای، حداقل مزد روزانه کارگران مشمول قانون کار را اعلام کرد. بر اساس این بخشنامه حداقل مزد روزانه کارگران مشمول قانون کار رقم 23282 ریال تعیین شده است.

جدول حقوق و دستمزد کارگران در سال 1381
شرح مبلغ افزایش نسبت به سال گذشته
حداقل مزد روزانه کارگران مشمول قانون کار 23282 ریال   5/4 درصد افزایش بر روی حداقل مزد سال گذشته 
به اضافه 3500 ریال
سایر سطوح مزدی نیز به ماخذ روزانه 5/4 درصد مزد ثابت یا مزد مبنا ( موضوع ماده 36 قانون کار ) به اضافه روزانه 3500 ریال نسبت به آخرین مزد سال 1380 افزایش  می یابد.     
نرخ پایه سنواتی کارگران  روزانه 580 ریال   ----
با گذشت یک سال از دریافت آخرین پایه سنواتی یا پس از گذشت یک سال از تاریخ استخدام (در مورد کسانی که در سال 1380 استخدام شده اند)
بن کالاهای اساسی (برای کارگران متاهل) ماهانه 10.000 ریال  ---
بن کالاهای اساسی (برای کارگران مجرد) ماهانه 6.000 ریال ---

شرح خبر 19 فروردین 1381:

وزارت کار و امور اجتماعی بخشانه "مزد سال 1381" را برای اجرا ابلاغ کرد.

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی وزارت کار و امور اجتماعی، بر اساس این بخشنامه از اول سال 1381، حداقل مزد روزانه کارگران مشمول قانون کار رقم 23282 ریال تعیین شده است.

این رقم با اعمال فرمول 5/4 درصد افزایش بر روی حداقل مزد سال گذشته به اضافه 3500 ریال در نظر گرفته شده است که سایر سطوح مزدی نیز به ماخذ روزانه 5/4 درصد مزد ثابت یا مزد مبنا ( موضوع ماده 36 قانون کار ) به اضافه روزانه 3500 ریال نسبت به آخرین مزد سال 1380 افزایش می یابد.

بر اساس این گزارش ، نرخ پایه سنواتی کارگران در سال 1381 روزانه 580 ریال است که با گذشت یک سال از دریافت آخرین پایه سنواتی یا پس از گذشت یک سال از تاریخ استخدام (در مورد کسانی که در سال 1380 استخدام شده اند) به آنان تعلق  می گیرد.

این گزارش افزود: "برای پرداخت بن کالاهای اساسی در سال جاری، کارفرمایان بابت کارگران متاهل یا معیل ماهانه ده هزار ریال و بابت    کارگران مجرد ماهانه شش هزار ریال باید به حساب اتحادیه امکان واریز کنند."

گفتنی است که واحدهای  مشمول قانون کار برای ارتقای بهره وری و ایجاد انگیزه بیشتر در میان کارکنان خود علاوه بر اجرای این مصوبه نیز می توانند نسبت به افزایش مزد و مزایا در قالب طرحهای  انگیزشی و با انعقاد پیمان های  دسته جمعی یا موافقتنامه های کارگاهی پس از تایید وزارت کار و امور اجتماعی اقدام کنند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2639670
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد