• ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
  • 0k نظر «نمایش»

جذب حدود هزار نفر در دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌ شمالی

جذب حدود هزار نفر در دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌ شمالی

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

استخدام نیروی پیمانی و قراردادی در دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایرنا، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی خراسان شمالی گفت: امسال حدود 1000 نفر در دانشگاه بصورت پیمانی و قراردادی جذب خواهند شد.

دکتر جواد شاهین فر روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: اینک حدود ۳۰ درصد جایگاه های شغلی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی خالی است که تا پایان سالجاری بخش زیادی از آن با برگزاری آزمون های استخدامی جبران خواهد شد.

وی افزود: از این تعداد نیروی استخدامی ۲۷۰ نفر برای تصدی شغل بهورزی با برگزاری آزمون علمی و طی مراحل مصاحبه استخدام و در خانه های بهداشت روستایی به کار گرفته می‌شوند.

شاهین فر ادامه داد: با توجه به عدم جذب نیروی بهورزی در سال های اخیر، خراسان شمالی با کمبود این نیرو در خانه های بهداشت مواجه است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی خراسان شمالی یادآور شد: اینک ۴۳۱ بهورز در خراسان شمالی با پست بهورزی مشغول به خدمت هستند و ۲۰۲ پست بهورزی نیز در استان بلاتصدی است.

وی با اشاره به برنامه های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برای ارتقای علمی این مجموعه آموزشی، گفت: براساس آخرین آمارها، این مرکز دانشگاهی در رتبه ۱۹ دانشگاه های رده سه کشور قرار دارد که ارتقای جایگاه علمی آن و قرار گرفتن در ردیف دانشگاه های رده ۲ از اهداف اصلی است.

شاهین فر افزود: ارتقای علمی مستلزم ایجاد برخی زیرساخت های درمانی و جهش در آموزش است که در این راستا اقدامات لازم برای افزوده شدن برخی رشته ها همچون دستیار داخلی، جراحی و اطفال به مجموعه رشته های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی انجام شده است.

وی گفت: یکی دیگر از معیارها برای ارتقای علمی، فعالیت در حوزه پژوهشی، تحقیقات و فناوری است که پیرو آن در پی تجهیز و بهره برداری از مرکز سلول درمانی هستیم.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی خراسان شمالی تصریح کرد: مرکز تولید محصولات ژن درمانی و سلول درمانی(اتاق تمیز) در زمینه تحقیقات و درمان بیماران مورد استفاده قرار می گیرد.

خراسان شمالی دارای ۱۱ بیمارستان و هزار و ۴۴۴ تخت بیمارستانی است و هم اکنون ۶ هزار نفر در حوزه سلامت این استان خدمت رسانی می کنند.

در این استان یک میلیون نفری، ۳۶۰ پزشک عمومی و ۲۵۰ پزشک متخصص فعالیت دارند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2723187
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد