• ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
  • 1k نظر «نمایش»

جذب و بکارگیری ۲۴۴ بهورز در دانشگاه علوم پزشکی فارس

جذب و بکارگیری ۲۴۴ بهورز در دانشگاه علوم پزشکی فارس

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۳ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

در آینده‌ی نزدیک 244 بهورز در فارس استخدام می شوند

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایسنا، معاون اجرایی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: در آینده نزدیک آزمون استخدام جذب 244 بهورز در دانشگاه علوم پزشکی فارس برگزار خواهد شد.

معاون اجرایی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از جذب و بکارگیری ۲۴۴ بهورز روستایی در خانه‌های بهداشت استان فارس در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

به گزارش ایسنا، عبدالمحمد محقق امروز، ۲۴ مهرماه در کارگروه جذب بهورز دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت:‌ با توجه به نیازسنجی انجام شده از شهرستان‌های تحت پوشش دانشگاه و پیگیری‌های انجام شده، مجوز استخدام ۲۴۴ نفر بهورز روستایی از وزارت بهداشت، دریافت شده و به زودی آزمون استخدامی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه جایگاه شغل بهورزی به عنوان نخستین ارائه دهنده خدمات بهداشتی درمانی نظام سلامت کشور، بر هیچ فردی پوشیده نیست، افزود:‌ هم‌اکنون نزدیک به ۱۵۰۰ بهورز در خانه‌های بهداشت زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز فعالیت دارند که از این تعداد، نزدیک به ۷۱ درصد زن و ۲۹ درصد مرد هستند.

مدیر گروه توسعه شبکه و ارتقاء سلامت معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در این نشست گفت: بهورزان خدمات متعددی در خانه‌های بهداشت همچون مراقبت‌های اولیه بهداشتی برای تمامی گروه‌های سنی کودکان، نوجوانان، جوانان، میانسالان، سالمندان و مادران، پایش وضعیت بهداشت محیط روستا، مدارس و  پیشگیری و مبارزه با بیماریهای واگیر و غیرواگیر و سلامت کار ارائه می‌دهند.

نگار درویش سروستانی بیان کرد: داوطلب بهورزی، باید بومی و ساکن روستای مورد نظر بوده، از نظر تعاملات اجتماعی و صلاحیت عمومی مورد تایید اهالی منطقه و دارای مدرک تحصیلی کاردانی یا کارشناسی بهداشت خانواده یا مامایی، پرستاری (برای بهورز زن) و یا کاردانی یا ارشناسی مبارزه با بیماری‌ها و بهداشت محیط و پرستاری (برای بهورز مرد) باشد.

وی یادآور شد: در مناطقی که داوطلب با مدارک تحصیلی مرتبط و بومی وجود نداشته باشد، از بین داوطلبان واجد شرایط دارای مدرک تحصیلی دیپلم پس از طی مراحل آزمون کتبی و مصاحبه، بهترین افراد برای تصدی این شغل انتخاب می‌شوند.

کارشناس مسئول بهورزی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در توضیح شرایط سنی داوطلبان و دوره آموزشی بهورزان جذب شده گفت: حداقل و حداکثر سن برای دارندگان مدرک دیپلم، فوق دیپلم و کارشناسی، تابع شرایط خاصی بوده که در شیوه‌نامه جذب بهورز عنوان شده و بهورزان جذب شده، باید پس از قبولی دوره تطبیقی مهارت‌های بهورزی را در یکی از مراکز آموزش بهورزی و بازآموزی کارکنان نظام سلامت استان با موفقیت طی کنند و از این افراد تعهد محضری مبنی بر ارائه خدمت در خانه بهداشت مربوطه، حداقل به مدت ۱۵ سال به صورت شیفت‌های مورد نظر دانشگاه همراه با بیتوته در روستا و یا مناطق عشایری دریافت می‌شود.

احد امیری، با بیان اینکه نام‌نویسی اولیه از متقاضیان در مراکز بهداشت شهرستان‌ها انجام می‌شود، افزود: داوطلبان برای کسب اطلاعات بیشتر پس از انتشار آگهی جذب می‌توانند به سامانه  معاونت توسعه مديريت و منابع مديريت منابع انسانی مراجعه کنند.

مشاهده صفحه جامع استخدام دانشگاه علوم پزشکی فارس

مشاهده صفحه جامع اخبار لحظه به لحظه استخدام دانشگاه های علوم پزشکی

منبع: خبرگزاری ایسنا

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2797614
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k