• ۱۴۰۲/۱۰/۲۱
  • 0k نظر «نمایش»

جزئیات آزمون تصدی منصب قضا ویژه کارکنان اداری قوه قضاییه اعلام شد

جزئیات آزمون تصدی منصب قضا ویژه کارکنان اداری قوه قضاییه اعلام شد

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

برگزاری آزمون تصدی منصب قضا ویژه کارکنان اداری قوه قضاییه از اوایل بهمن ماه

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، مدیرکل گزینش قوه قضاییه به تشریح جزئیات در خصوص آزمون برخط تصدی منصب قضا ویژه کارکنان اداری قوه قضاییه پرداخت.

علی نظری مدیرکل گزینش قوه قضاییه در تشریح جزئیات برگزاری آزمون تصدی منصب قضا ویژه کارکنان اداری قوه قضاییه گفت: مواد امتحانی آزمون تستی تصدی منصب قضا ویژه کارکنان اداری قوه قضاییه شامل سوالات بخش حقوقی، کیفری و هوش و استعداد شغلی است. 

وی افزود: نوع آزمون به صورت استاندارد بوده و داوطلبان در زمان بندی مناسب فرصت درج پاسخ خواهند داشت و در این آزمون نمره منفی لحاظ نمی‌شود.

مدیرکل گزینش قوه قضاییه با تاکید بر اینکه امکان تجدیدی و حق اعتراض در این مرحله به هیچ عنوان وجود ندارد، تصریح کرد: داوطلبان بعد از شرکت در آزمون مذکور، متعاقباً به مدت یک هفته فرصت دارند در آزمون تستی سنجش شخصیت شرکت کنند و در ادامه به مصاحبه علمی و روانشناسی دعوت خواهند شد.

وی در را بطه با کیفیت نحوه برگزاری آزمون تستی و فرایند بیان کرد: پیش از برگزاری آزمون از طریق فایل آموزشی متعاقباً نحوه ورود به سامانه، شرکت در آزمون برخط و پاسخگویی به سوالات تستی به سمع و نظر داوطلبان شرکت کننده خواهد رسید.

علی نظری همچنین گفت: زمان و مکان دقیق برگزاری آزمون به صورت استان به استان متعاقباً اعلام می‌شود.

وی در تشریح روند برگزاری آزمون آنلاین، عنوان کرد: برگزاری آزمون از طریق سامانه آزمون آنلاین با هدف شفاف‌سازی، امکان داده‌پردازی با سرعت بالا، توان توسعه شاخص‌ها و کاهش شدید زمان فرایند اعلام نتایج صورت می‌گیرد.

نظری یادآور شد: نظر به میزان حجم بالای متقاضیان شرکت کننده، بکارگیری آزمون آنلاین می‌تواند در صحت و دقت عملکرد قوه قضاییه تاثیرات چشم‌گیری داشته باشد و سرعت و دقت در اعلام نتایج را نیز افزایش دهد.

مشاهده صفحه جامع آزمون تصدی امر قضا

مشاهده صفحه جامع اخبار لحظه به لحظه تصدی امر قضا

منبع: خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2829474
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد