• ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
  • 0k نظر «نمایش»

جزئیات آزمون موردکاوی کیفیت‌بخشی استان تهران اعلام شد

جزئیات آزمون موردکاوی کیفیت‌بخشی استان تهران اعلام شد

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

۲۵۰۳ داوطلب تهرانی در آزمون مورد کاوی شرکت کردند

 

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری پانا، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران گفت: کلیه پذیرفته‌شدگان به صورت سه برابر ظرفیت، باید مرحله ارزیابی تکمیلی را طی کنند،و همچنینپذیرفته‌شدگان بایستی در دوره مهارت‌آموزی استخدامی آموزش و پرورش شرکت کنند.

 معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران با تأکید براینکه آزمون مشاغل کیفیت‌بخشی آموزش و پرورش، یکی از امتحانات جذب نیروی انسانی برای این نهاد است، از شرکت ۲۵۰۳ داوطلب استخدام آموزش و پرورش در استان تهران خبر داد.

سیداحمد موسوی در بازدید از ‌امتحان «موردکاوی» برای پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی، با تأکید براینکه  شناسائی عوامل موثر در موفقیت افراد سرآمد و تلاش برای بهره‌گیری از آن یکی از مهم‌ترین راهبردهای موفقیت به شمار می‌رود، در گفت‌و‌گو با پانا گفت: «آزمون مشاغل کیفیت‌بخشی آموزش و پرورش، یکی از امتحانات جذب نیروی انسانی برای این نهاد است که با هدف جذب نیرو در رشته‌های شغلی مشاور، مربی امور تربیتی و سبک زندگی، مربی امور تربیتی و مشاوره، مربی تربیت بدنی و سلامت برگزار می‌شود‌‌. آزمون موردکاوی در واقع بررسی سناریوهای مختلف و پاسخگویی به سوالات مطرح شده در خصوص موقعیت شغلی شبیه‌سازی شده‌است.»

کتاب جامع مصاحبه استخدامی

کتاب راهنمای مصاحبه حضوری و گزینش

آرشیو تجربیات کارجویان از گزینش و مصاحبه

وی ادامه داد: «آموزش و پرورش همواره برای جذب نیرو، دو نوع ارزیابی کتبی و تکمیلی برگزار کرده که کلیه پذیرفته‌شدگان به صورت سه برابر ظرفیت، باید مرحله ارزیابی تکمیلی را طی کنند. آزمون مورد‌کاوی مشاغل کیفیت‌بخشی آموزش و پرورش 1403 را می توان یکی از بخش‌های ارزیابی تکمیلی به حساب آورد؛ چراکه امکان ثبت‌نام مستقیم در امتحان وجود نداشته و تنها پذیرفته‌شدگان در امتحان کتبی اولیه، موفق به شرکت در آزمون شدند. این آزمون با هدف ارزیابی توانایی مدیریت اتفاقات گوناگون در مدرسه برگزار شده و هدف آن بررسی نحوه برخورد داوطلب با دانش‌آموزان در موقعیت‌های خاص و ویژه است.»

موسوی ضمن تشریح مراحل مختلف آزمون موردکاوی، خاطرنشان کرد: «داوطلبان پس از حضور در جلسه آزمون، یک دفترچه حاوی سوالات عمومی و دو پاسخ برگ را دریافت کردند که می‌بایست پس از مطالعه سناریوها در دو پاسخ برگ عمومی به شرح پاسخ‌ها پرداخته و توضیحات تشریحی را به ثبت می‌رسانند. در بخش اختصاصی نیز متعاقبا دو پاسخ برگ و یک دفترچه سوال در اختیار داوطلبان قرار گرفت که داوطلب باید جواب‌ها را تنها در پاسخ‌نامه درج  می‌کردند. بدیهی است که درج پاسخ در پرسش‌نامه امتیازی در برنداشته و منجر به عدم دریافت پذیرش می‌شود.»

 

وی ادامه داد: «تاکنون کلیه امتحانات جذب نیروی آموزش و پرورش به صورت تستی برگزار شده‌است، اما آزمون موردکاوی ۱۴۰۳ به صورت تشریحی در مدت‌ 150 دقیقه برگزار شد. امسال ۲۵۰۳ داوطلب به تفکیک ۱۶۲۱ زن و ۸۸۲ مرد از استان تهران در آزمون کیفیت‌بخشی آموزش و پرورش شرکت کردند.»

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران ضمن ضمن عرض تبریک و آرزوی موفقیت برای داوطلبان پذیرفته شده سه برابر ظرفیت آزمون استخدامی مشاغل کیفیت بخشی وزارت آموزش و پرورش، اظهار کرد: «پس از اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی آموزش و پرورش ۱۴۰۳، پذیرفته‌شدگان بایستی در دوره مهارت‌آموزی استخدامی آموزش و پرورش شرکت کنند که  محل برگزاری دوره یک ساله مهارت‌آموزی توسط دانشگاه‌هایی که برگزارکننده این دوره ها هستند، تعیین می‌گردد. پذیرفته‌شدگان باید در محل اعلام شده، ثبت‌نام کرده و در دوره‌های پودمانی مهارت‌آموزی که زیر نظر دانشگاه فرهنگیان است، حضور پیدا کنند. پس از گذراندن دوره مهارت‌آموزی از سوی دانشگاه مجری آن، یک آزمون جامع برگزار می‌شود که برای استخدام در آموزش و پرورش، موفقیت در این آزمون الزامی است.»

آخرین خبر از استخدام آموزش و پرورش

استخدام مربی پرورشی در آموزش و پرورش

منبع: خبرگزاری پانا

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2874695
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد