• ۱۴۰۳/۰۴/۱۹
  • 0k نظر «نمایش»

جزئیات تبدیل وضعیت شاغلان ایثارگر آذربایجان شرقی

جزئیات تبدیل وضعیت شاغلان ایثارگر آذربایجان شرقی

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

4 هزار نفر از شاغلان ایثارگر آذربایجان شرقی تبدیل وضعیت شدند

 

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی گفت: بیش از ۴ هزار نفر از نیرو‌های شرکتی و قراردادی خانواده ایثارگر آذربایجان شرقی در بخش‌های مختلف تبدیل وضعیت شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی گفت: اشتغال فرزندان شاهد و ایثارگر یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین دغدغه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران است و در این راستا خدمات مختلفی ارائه می‌شود.

علی اکبر سلمانی در کارگاه آموزشی ایثارگران پذیرفته شدۀ آذربایجان شرقی در آزمون‌های استخدامی که در سالن اجتماعات موسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار (صدرا) تبریز برگزار شد، افزود: بهره مندی از سهمیه ایثارگری با اختصاص ظرفیت مشخصِ ۲۵ درصد و ۵ درصدی از کل ظرفیت آزمون‌های استخدامی، اِعطای تسهیلات کم بهره برای خوداشتغالی و اِعطای تسهیلات یارانه‌ای برای طرح‌های بزرگ با مقادیر مختلف از جملۀ این خدمات است.

وی، جدّیت بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی برای اجرای اصولی قانون تبدیل وضعیت استخدامی کارمندان ایثارگر را به عنوان دیگر خدمت این بنیاد برای کاهش مشکل اشتغال این قشر بزرگوار برشمرد و اعلام کرد: از بهمن سال ۱۴۰۰ تاکنون، بیش از ۴ هزار نفر از نیرو‌های شرکتی و قراردادی در سطح آذربایجان شرقی از محل ظرفیت این قانون در بخش‌های مختلف تبدیل وضعیت شده‌اند.

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی اضافه کرد: انعقاد و مبادلۀ تفاهم نامه‌های مختلف با سازمان ها، مراکز و دستگاه‌های دولتی جهت توانمندسازی شغلی فرزندان شهدا و ایثارگران عزیز از دیگر خدماتی است که بنیاد شهید عملیاتی کرده است.

کارگاه آموزشیِ ایثارگران پذیرفته شدۀ آذربایجان شرقی در آزمون‌های استخدامی وزارت آموزش و پرورش و سازمان تامین اجتماعی با هدف افزایش و ارتقای سطح دانش، مهارت و توانمندسازی شغلی و نیز آماده سازی ایشان برای شرکت در جلسات مصاحبۀ استخدامی برگزار شد.

در این کارگاه، موضوعات مرتبط با آماده‌سازی ایثارگران پذیرفته شده در آزمون‌های استخدامی و آشنایی ایشان با فرآیند مصاحبۀ استخدامی و محور‌های مختلف مصاحبۀ شغلی توسط اساتید مجرّب ارائه شد.

در تازه‌ترین آزمون‌های سراسری استخدامی وزارت آموزش و پرورش و سازمان تامین اجتماعی، مجموعاً ۶۵۰ ایثارگر آذربایجان شرقی شامل فرزندان شهدا، جانبازان زیر و بالای ۲۵ درصد و فرزندان این جانبازان جزو پذیرفته شدگانِ سه برابر ظرفیتِ رشته محل‌های مورد نیاز این دستگاه‌ها در استان هستند که به زودی برای انجام مصاحبۀ استخدامی دعوت خواهند شد.

وورود به صفحه آخرین خبر از تبدیل وضعیت ایثارگران و جانبازان

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2877329
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد