• ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
  • 0k نظر «نمایش»

جزئیات تعیین تکلیف ملی پوشان مشمول خدمت سربازی

جزئیات تعیین تکلیف ملی پوشان مشمول خدمت سربازی

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

خدمت سربازی ملی پوشان تعیین تکلیف می‌شود

 

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری پانا، سردار تقی مهری، رئیس سازمان نظام وظیفه عمومی فراجا به تشریح جزئیات در خصوص تعیین تکلیف ملی پوشان مشمول خدمت سربازی پرداخت.

سردار تقی مهری، رئیس سازمان نظام وظیفه عمومی فراجا صبح امروز در نشست خبری خود با خبرنگاران در رابطه با شرایط خروج از کشور مشمولان در ایام محرم و اربعین حسینی گفت: امنیت زیرساخت و زیربنای هر فعالیتی در کشور است و نیروهای مسلح در نظام مقدس جمهوری اسلامی رسالت مهم تامین امنیت را در داخل، در مرزها و در خارج از کشور برعهده دارند.

وی ادامه داد: در نتیجه ایجاد بازدارندگی برای مقابله با دشمنان، تقویت بنیه نیروهای مسلح است.

رئیس سازمان نظام وظیفه عمومی فراجا با بیان اینکه سربازان در کنار نیروهای پایور در جهت دفاع از استقلال و تمامیت ارضی کشور نقش مهمی را ایفا می‌کنند، اظهار کرد: جایگاهی که خدمت سربازی دارد جایگاه فوق العاده ویژه و مهم است و این نوع از خدمت نیز، خدمتی مقدس است.

سردار مهری در ادامه با اشاره به بحث تردد مشمولان غیرغایب به کشور عراق گفت: دانشجویان، طلاب، مشمولان دارای برگه اعزام و یا کسانی که در مهلت قانونی قرار دارند، می‌توانند بدون سپردن وثیقه از اول ماه محرم یعنی ۱۷ تیرماه سال جاری تا پایان ماه صفر یعنی۱۴ شهریور ماه از کشور به قصد زیارت عتبات و راهپیمایی اربعین استفاده کنند.

وی افزود: این افراد به صورت سامانه‌ای و هوشمند می‌توانند ثبت درخواست خروج از مرزهای هوایی و زمینی را از طریق سامانه سخا، پلیس من و یا سایت وظیفه عمومی ثبت کنند. تاکنون افرادی که ثبت نام داشتند، توانستند از این تسهیلات استفاده کنند.

سردار مهری با بیان اینکه متولدین ۱۳۸۵ نیاز به ثبت درخواست ندارد و می‌توانند مستقیم به سامانه پلیس +۱۰ مراجعه و درخواست گذرنامه داشته باشند و از کشور خارج شوند، گفت: کسانی که وارد سامانه می‌شوند و جواب مثبت برای خروج دریافت نکردند افرادی هستند که سال گذشته ثبت درخواست کردند ولی هنگام‌ بازگشت ورودشان به کشور ثبت نشده، این‌ افراد باید به نظام وظیفه استان خودشان مراجعه و این موضوع را درست کنند.

رئیس نظام وظیفه عمومی فراجا گفت: مشمولان غایب فقط با تعیین و مشخص کردن علت غیبت می‌توانند از کشور خارج شوند.

وی در پاسخ به سوال پانا درخصوص تعیین تکلیف معافیت معافیت ملی‌پوشان فوتبال با توجه به تغییراتی که در قوانین نظام وظیفه اعمال شده است، گفت: در گذشته توافقی بین وزارت ورزش و ستاد کل توافق صورت گرفته بود که ورزشکاران سه رشته فوتبال، والیبال و بسکتبال از معافیت ورزشی برخوردار بودند، این توافقنامه در سال گذشته نیز اما در مرداد ماه امسال به پایان می‌رسد. در حال حاضر برخی از این افراد دارای معافیت تحصیلی هستند و برای سایر عزیزان هم قرار است جلسه‌‌ای با حضور مسئولان وزارت ورزش و ستادکل نیروهای مسلح برگزار شود تا باقی افراد تعیین تکلیف شوند.

ورود به صفحه آخرین اخبار سربازی

منبع: خبرگزاری پانا

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2878232
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد