• ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
  • 0k نظر «نمایش»

حقوق معلمان حق التدریس افزایش می یابد!

حقوق معلمان حق التدریس افزایش می یابد!

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

موافقت سازمان استخدامی با افزایش حقوق معلمان حق التدریس

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایرنا، صحرایی وزیر آموزش و پرورش گفت: با موافقت سازمان اداری و استخدامی حقوق معلمان حق التدریس را افزایش خواهیم داد.

وزیر آموزش و پرورش گفت: با همکاری با سازمان برنامه و بودجه و اداری و استخدامی یک سازوکار طراحی کرده ایم که حقوق حق التدریس ها افزایش یابد به گونه ای که برای معلمان عزیز ما جذاب باشد و مهمتر آنکه حقوقشان ماهانه پرداخت خواهد شد.

صحرایی در خصوص معلمان حق التدریسی گفت: با همکاری با سازمان برنامه و بودجه و اداری و استخدامی یک سازوکار طراحی کرده ایم که هم حق التدریس ها افزایش یابد به گونه ای که برای معلمان عزیز ما جذاب باشد و هم اینکه ماهانه پرداخت شود؛ اینکه الان شرمنده معلمان هستیم که از آغاز سال تحصیلی حق التدریس ها پرداخت نشده، به این علت است که باید پیشتر این موضوع را در بودجه خود می گنجاندیم؛ سازمان اداری و استخدامی نیز با این مسأله موافق بوده و آن را برای رئیس جمهور گردش کار کرده است و هم سازمان برنامه و بودجه.

جزئیات اقدامات وزارت آموزش و پرورش برای صندوق ذخیره فرهنگیان

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه صندوق ذخیره فرهنگیان باید هزینه های خود را به شدت کاهش دهد تا سودآوری بیشتری برای فرهنگیان به دنبال داشته باشد گفت: تجمیع تمام شرکت ها با هدف کاهش هزینه ها در دستور کار صندوق قرار گرفته است؛ به کار گیری مدیران بومی در دستور کار صندوق است و تمام مدیران پروازی یا باید ساکن همان منطقه شوند یا تغییر کنند. این کار شروع شده است؛ به کارگیری خود فرهنگیان در هیأت های مدیره صندوق ذخیره آغاز شده است. همچنین این صندوق در بخش هایی که سودآوری بیشتری داشته باشد فعالیت خواهند کرد. متأسفانه پتروفرهنگ از شرکت های تابعه صندوق ذخیره فرهنگیان در گذر زمان زیان‌ده شده است علت آن این است که قیمت جهانی متانول بسیار کاهش یافته و شرکت‌هایی که صرفا متانول تولید کنند، زیان‌ده خواهند شد امروز پتروفرهنگ به این دلیل متانول تولید می‌کند که آسیبی به تأمین خوراک سایر پتروشیمی‌ها وارد نشود وگرنه برای فرهنگیان زیان‌آور است دستور کار این است که شرکت های پایین‌دستی را فعال کنند و این روند آغاز شده است.

دولت سیزدهم؛ بی‌نظیرترین دولت در توجه به مدارس دانش‌آموزان استثنایی

صحرایی تصریح کرد: در دولت سیزدهم بیشترین و بی نظیرترین استخدام را در آموزش و پرورش استثنایی نسبت به دوره‌های گذشته انجام دادیم سال گذشته ۲۷۰۰ نیرو برای آموزش و پرورش استثنایی انجام شد هزار نفر هم گفتاردرمانگر استخدام شده اند؛ به دنبال آن هستیم دانش آموزان استثنایی کشور از تحصیل بازنمانند.

مشاهده صفحه جامع اخبار حقوق و دستمزد فرهنگیان

مشاهده صفحه جامع استخدام مربیان حق التدریس

منبع: خبرگزاری ایرنا

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2842635
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد