• ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
  • 0k نظر «نمایش»

خبر استخدام ۳۵۵۰ نفر در سازمان اورژانس کشور

خبر استخدام ۳۵۵۰ نفر در سازمان اورژانس کشور

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

خبر کمبود 10 هزار نفر نیرو در سازمان اورژانس کشور

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری مهر، رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: در استخدامی جدید قرار است 3550 نفر جذب سازمان اورژانس کشور شوند و اما با این وجود این سازمان باز هم با کمبود 10 هزار نیرو مواجه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر میعادفر، ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۳ هزار دستگاه آمبولانس فرسوده داریم که مشکل جدی به‌شمار می‌رود و امسال دولت و مجلس اعتباری به مبلغ ۳.۵ همت را برای نوسازی ناوگان اورژانس پیش‌بینی کردند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر مناقصه تهیه ۵۰۰ دستگاه آمبولانس را در دست اجرا داریم، ابراز کرد: حدود ۱۲۵ شاسی وارد شده و اقدامات انجام می‌شود و در صورت تأمین اعتبار این ۵۰۰ دستگاه وارد ناوگان خواهد شد.

رئیس سازمان اورژانس کشور با بیان اینکه در ۶ ماهه دوم سال مناقصه دیگری برگزار می‌کنیم، عنوان کرد: تلاش داریم در فرآیند دو تا سه ساله حداقل ۳ هزار دستگاه را فراهم کنیم و بعد سالانه بیش از ۳۰۰ دستگاه جایگزین آمبولانس‌هایی که از رده خارج می‌شوند، کنیم.

وی با اشاره به اینکه ایجاد پایگاه اورژانس بر اساس ضرورت و شاخص‌ها تعیین می‌شود، یادآور شد: در برنامه آمایش سرزمینی سالانه این موارد بررسی و نیازهای جدید دانشگاه‌های علوم پزشکی در جلسات سالانه مطرح می‌شود که این درخواست‌ها بر اساس شاخص‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرد و در موارد لزوم تصویب و پایگاه راه اندازی می‌شود.

 برای قبولی در آزمون استخدامی چه بخوانیم؟

دانلود نمونه سوالات استخدامی وزارت بهداشت

سفارش پستی کتاب‌های آمادگی برای آزمون‌های استخدامی

طبق برنامه ششم احداث یک هزار و ۴۰۰ پایگاه اورژانس در دستور کار قرار دارد.

میعادفر تعداد پایگاه‌های اورژانس فعال در کشور را ۳ هزار و ۲۰۰ مورد برشمرد و گفت: از این تعداد ۵۲ پایگاه هوایی، دو پایگاه دریایی و بقیه شهری و جاده‌ای است و که طبق برنامه ششم احداث یک هزار و ۴۰۰ پایگاه در دستور کار قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: موضوع فقط به راه اندازی پایگاه محدود نمی‌شود و نیروی انسانی و تجهیزات نیز باید تأمین شود که متأسفانه شرایط مالی سختی داریم و تلاش بر این است که حفظ وضعیت موجود را داشته باشیم و خدمات کیفی را از طریق آموزش ارتقا دهیم.

رئیس سازمان اورژانس کشور با بیان اینکه تلاش داریم مدیریت زمان را با توسعه اورژانس موتوری در شهرهای بزرگ و پرترافیک داشته باشیم، تأکید کرد: انتظار داریم دولت و سازمان برنامه ردیفی را برای حفظ وضع موجود و ارتقا اختصاص دهند.

اورژانس هوایی سالانه بین ۷۰۰ میلیارد تا هزار میلیارد تومان هزینه دارد

وی با اشاره به اینکه اورژانس هوایی سالانه بین ۷۰۰ میلیارد تا هزار میلیارد تومان هزینه دارد، یادآور شد: پارسال حدود ۴ هزار پرواز داشتیم که قابل توجه است و بیشتر این اورژانس‌ها در مناطق محروم صعب‌العبور و عشایری است که می‌تواند خدمات خوبی ارائه دهد.

میعادفر تصریح کرد: در استخدام جدید قرار است ۳ هزار و ۵۵۰ نفر جذب اورژانس شوند ولی با این حساب حدود ۱۰ هزار نفر کمبود داریم.

وی با بیان اینکه خیران نقش مؤثری در فوریت‌های پزشکی دارند و بخش اعظمی از پایگاه‌های اورژانس توسط مردم ساخته می‌شود، عنوان کرد: مجمع خیران اورژانس کشور را تشکیل دادیم و در شرف ثبت است.

رئیس سازمان اورژانس کشور با اشاره به اینکه در ۵ ماهه اول بیش از ۴۰۰ هزار مأموریت حوادث ترافیکی داشتیم و ۳ میلیون مأموریت بیماری‌ها را داشتیم، ابراز کرد: با توجه به افزایش ۱۰ درصدی مأموریت‌ها امسال پیش‌بینی می‌کنیم در سال ۶ میلیون مأموریت داشته باشیم.

مشاهده صفحه جامع جزئیات استخدام اورژانس کشور

منبع: خبرگزاری مهر

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2793825
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد