• ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
  • 1k نظر «نمایش»

خبر استخدام ۳۸ هزار معلم در کشور

خبر استخدام ۳۸ هزار معلم در کشور

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۲ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

بکارگیری و استخدام 38 هزار و 813 معلم در کشور 

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایسنا، وزیر آموزش و پرورش از استخدام 38 هزار معلم در کشور با اولویت مناطق محروم خبر داد، این افراد پس از مصاحبه جذب خواهند شد.

وزیر آموزش و پرورش از استخدام ۳۸ هزار و ۸۱۳ معلم در کشور خبر داد و گفت: این معلمان پس از انجام مصاحبه در مناطق مختلف کشور با اولویت مناطق محروم به‌کارگیری می‌شوند.

یوسف نوری ۶ شهریورماه در بدو ورود به شهرکرد در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه حضور وزرا و اعضای هیات دولت در استان‌ها به‌مناسبت هفته دولت انجام می‌شود، اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته هر وزیر در دو استان حضور پیدا می‌کند.

وزیر آموزش و پرورش افزود: در طول سفر وزرا به استان‌ها در هفته دولت، مشکلات احصا و به اطلاع هیات دولت خواهد رسید، در سفر به چهارمحال و بختیاری بخش اعظمی از بررسی‌ها به حوزه آموزش و پرورش اختصاص پیدا خواهد کرد.

وی با تاکید بر اینکه مدارس در سال تحصیلی جاری به‌صورت کاملا حضوری برگزار خواهند شد، گفت: طبق تائید سازمان بهداشت جهانی باید مدارس حضوری برگزار شوند، در ایام کرونا در بسیاری از مناطق جهان مدارس پس از مدت کوتاهی حضوری شدند، اما متاسفانه در ایران ۲۶ ماه مدارس تعطیل شدند.

نوری بیان کرد: برای جبران عقب‌ماندگی تحصیلی دانش‌آموزان، طرح تثبیت یادگیری اجرا شد، در سال تحصیلی جاری از شبکه شاد به‌عنوان مکمل استفاده می‌شود.

وزیر آموزش و پرورش از استخدام ۳۸ هزار و ۸۱۳ معلم در کشور خبر داد و خاطرنشان کرد: این معلمان پس از انجام مصاحبه در مناطق مختلف کشور با اولویت مناطق محروم به‌کارگیری می‌شوند.

به گزارش ایسنا؛ دیدار با جمعی از دانش‌آموزان، دیدار با نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری، حضور در مراسم گرامیداشت سالروز شهیدان رجایی و باهنر در مصلی امام خمینی شهرکرد، سفر به شهرستان‌های بن و سامان بخشی از برنامه‌های سفر دو روزه یوسف نوری- وزیر آموزش و پرورش به چهارمحال و بختیاری است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2621928
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k