• ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
  • 0k نظر «نمایش»

خبر استخدام ۴۴۶ نفر در دانشگاه علوم پزشکی زنجان

خبر استخدام ۴۴۶ نفر در دانشگاه علوم پزشکی زنجان

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

استخدام 446 نفر در دانشگاه علوم پزشکی زنجان از طریق آزمون استخدامی

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری مهر، رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان از استخدام 446 نفر در دانشگاه علوم پزشکی زنجان از طریق آزمون استخدامی خبر داد.

حسن بختیاری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: توسعه تجهیزات پزشکی و درمانی از برنامه‌های دانشگاه علوم پزشکی است تا با خدمات‌رسانی بهتر به بیماران و کامل شدن چرخه درمان، روند بهبودی تسریع شود.

وی با اشاره به اینکه مرکز درمان سکته حاد مغزی (SCU) دانشگاه علوم پزشکی زنجان از مراکز سرآمد در سطح دنیا است، ابراز کرد: یک دستگاه آنژیوگرافی مونوپلین برای بخش SCU بیمارستان ولیعصر (عج) خریداری شده است که مراحل نصب و راه‌اندازی آن در حال انجام است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان بیان کرد: دستگاه بالون پمپ داخل آئورتی در بیمارستان آیت‌الله موسوی نیز بع عنوان یکی از نیازهای بیماران قلبی بهره‌برداری شده که در جراحی‌های قلب مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به خریداری دستگاه سی‌تی‌آنژیوگرافی ۲۵۶ اسلایس با تکنولوژی بالا برای آنژیوگرافی‌های قلبی عروقی، یادآور شد: این دستگاه، تنها دستگاه سی‌تی‌آنژیوگرافی ۲۵۶ اسلایس در شمالغرب کشور بوده و در حال حاضر مراحل نصب و راه‌اندازی آن در بیمارستان آیت‌الله موسوی در حال انجام است.

بختیاری ادامه داد: دستگاه سی‌تی‌اسکن ۱۶ اسلایس و دستگاه تصویربرداری ماموگرافی از دیگر دستگاه‌های خریداری شده دانشگاه است که در بیمارستان امیرالمومنین خدابنده در حال نصب و راه‌اندازی می‌باشد.

وی با اشاره به اینکه برای برخی تجهیزات جدید دیگر از جمله دستگاه سنگ‌شکن، دستگاه MRI و دستگاه IMRT نیز موافق‌های لازم اخذ شده و طی ماه‌های آینده به مراکز درمانی استان اضافه خواهد شد، افزود: با افزایش تجهیزات پزشکی و توسعه فضاهای درمانی، چرخه‌ی درمان ۳ بیماری شایع که علت عمده‌ی مرگ و میر در سطح استان است را تکمیل می‌کنیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان بیماری‌های قلبی عروقی، سرطان‌ها و بیماری‌های مغز و اعصاب خصوصاً سکته‌های مغزی را مهم‌ترین علل مرگ و میر در استان زنجان دانست و گفت: دانشگاه علوم پزشکی با خرید دستگاه‌های به‌روز و پیشرفته در حال تکمیل چرخه درمان این بیماری‌ها است.

وی با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی زنجان حائز شرایط دریافت تجهیزات پیشرفته آزمایشگاهی از محل وام بانک جهانی در قالب پروژه ICERP شده است، عنوان کرد: با تأمین این تجهیزات، آزمایشگاه جامع بهداشت برای نخستین بار در سطح استان راه‌اندازی خواهد شد.

بختیاری در مورد تأمین نیروی انسانی تصریح کرد: سهمیه استان زنجان از مجوزهای استخدام وزارت بهداشت، ۲۰۰ نفر اعلام شده بود که با توجه به توسعه مراکز درمانی در سطح استان، توانستیم طی رایزنی‌های انجام شده، این تعداد را به ۴۴۶ نفر افزایش دهیم که به زودی در قالب آزمون استخدامی، جذب مجموعه دانشگاه علوم پزشکی خواهند شد.

وی به ساماندهی نیروی انسانی در این دانشگاه اشاره کرد و افزود: بخشی از کارکنان دانشگاه به صورت شرکتی و با واسطه شرکت‌های تأمین کننده نیروی انسانی با مجموعه دانشگاه همکاری می‌کنند و دانشگاه علی‌رغم اینکه کلیه‌ی حق و حقوق این کارکنان را به شرکت‌های واسطه پرداخت می‌کند، ابزاری برای پایش و رصد پرداختی‌های شرکت‌ها به کارکنان ندارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان ادامه داد: به همین منظور، با پیگیری‌های مستمر موفق شدیم ۱۴۰۰ نفر از نیروهای شرکتی دانشگاه را در قالب قرارداد با مؤسسه کارآفرینان آواسلامت درآوریم تا پرداخت‌ها به طور مستقیم به کارکنان صورت گیرد و علاوه بر اینکه به حق و حقوق قانونی خود دست پیدا می‌کنند، دریافتی بالاتری نسبت به قبل داشته باشند.

مشاهده صفحه جامع استخدام دانشگاه علوم پزشکی زنجان

مشاهده صفحه جامع اخبار لحظه به لحظه استخدام دانشگاه های علوم پزشکی

منبع: خبرگزاری مهر

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2759739
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد