• ۱۴۰۲/۰۹/۲۸
  • 1k نظر «نمایش»

خبر تبدیل وضعیت بیش از هزار نفر از کارکنان شهرداری در شش ماه اول سال

خبر تبدیل وضعیت بیش از هزار نفر از کارکنان شهرداری در شش ماه اول سال

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۱ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

خبر تبدیل وضعیت هزار و 428 نفر از کارکنان شهرداری در شش ماه اول سال

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری برنا، عضو شورای شهر تهران گفت: در  ۶ ماهه اول سال، هزار و ۴۲۸ نفر از کاکنان شهرداری، تبدیل وضعیت شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری برنا، ناصر امانی عضو شورای شهر تهران در دویست و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جریان بررسی تبصره‌های بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری تهران با اشاره به وظایف شهرداری در حوزه مدیریت منابع انسانی بر اساس تبصره هفدهم، اظهار کرد: بر اساس بند یک تبصره هفدهم به شهرداری تهران اجازه داده شده که به میزان تعداد نیروی انسانی کاهش یافته در سال ۱۴۰۲ نسبت به جذب هدفمند به میزان ۵۰ درصد تعداد یاد شده، بر اساس شاخص هایی از قبیل جوان‌گرایی، ارزیابی عملکرد، شایسته گزینی، تعهد و تخصص و بر اساس مقررات و بر اساس آیین‌نامه‌ای که با پیشنهاد شهردار تهران و تصویب شورای شهر خواهد رسید، اقدام  و همچنین در صورت نیاز مازاد بر سقف تعیین شده، شهرداری تهران موظف است مجوز قانونی را از شورای شهر تهران اخذ کند.

وی با بیان اینکه تعداد نیروهای خروجی ثابت از شهرداری تهران در ۶ ماهه ابتدایی امسال ۹۵ نفر بوده است، یادآور شد: این نیروها از کارمندان ثابت و از محل بازخریدی، بازنشستگی، فوتی، تخلفات اداری، انگیزشی و همچنین ۱۶ نفر کارگر رسمی از محل انگیزشی و فوتی از مجموعه شهرداری تهران خارج شدند.

امانی با اعلام اینکه تعداد ۹۱ نفر نیروی شرکتی از شرکت خدمات اداری شهر از محل اخراج، استعفا، بازنشستگی، کمیته انضباطی، فوتی و خاتمه همکاری از شهرداری خارج شده اند، گفت: ۱۱۰ نفر نیز از شرکت هادیان شهر از شهرداری خارج شده اند.

وی همچنین تصریح کرد: ۱۲۹ نفر نیروی انسانی از سازمانها از محل بازخرید و بازنشستگی و ۷۰۶ نفر از شرکت ها از محل بازنشستگی از شهرداری تهران خارج شده اند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورا با بیان اینکه تعداد نیروهای انسانی شهرداری تا اسفندماه سال گذشته ۵۵ هزار و ۳۴۳ نفر بوده است، یادآور شد: هزار و ۱۴۷ نفر نیروی انسانی از شهرداری تهران خارج شده اند و تا پایان شهریورماه تعداد نیروهای انسانی به ۵۵ هزار و ۵۰۷ نفر رسیده که نشان می دهد ۱۶۴ نفر نیز نسبت به اسفندماه سال قبل به نیروهای شهرداری اضافه شده است.

وی اعلام کرد: در تبدیل وضعیت ایثارگران در راستای اجرای قانون از تعداد چهار هزار و ۱۴۰ نفر متقاضی، پرونده ۲ هزار و ۹۴۰ نفر دریافت شده و در  ۶ ماهه اول منجر به تبدیل وضعیت هزار و ۴۲۸ نفر شده که شامل ۲۱۸ نفر نیروی قراردادی شهرداری و هزار و ۲۱۰ نفر نیروی حجمی پیمانکاری است.

امانی با تاکید بر اینکه رعایت فاصله بین خروج پرسنل و جذب قابل تقدیر است، اظهار کرد: ما همواره نگران بودیم که این فاصله کاهش یابد و شهرداری متورم شود. اما اگر به این شکل پیش برویم وضعیت رفاهی کارکنان بهبود خواهد یافت.

در ادامه و پس از استماع صحبت های معاون برنامه ریزی، توسعه منابع انسانی و امور شورای شهرداری تهران مهدی اقراریان رئیس کمیته حقوقی شورا با بیان اینکه ذهنیت امروز این است استخدام افراد بر اساس رابطه و پارتی انجام می شود، گفت: شهردار تهران بارها اعلام کرده که جذب نخبگان را انجام داده و سوال ما این است که با چه مکانیزمی این نخبگان جذب شده اند؟

مهدی پیرهادی رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورا هم با بیان اینکه هشت هزار نفر در شرکت حامیان مشغول به کار هستند که متعلق به صندوق بازنشستگی شهرداری است و چسبندگی ایجاد می کند که خطرناک است، گفت: باید حداقل دو هزار نفر از این نیروها تبدیل وضعیت شوند.

مشاهده صفحه جامع اخبار تبدیل وضعیت نیروهای شهرداری ها

مشاهده صفحه جامع آخرین خبر از تبدیل وضعیت ایثارگران و جانبازان

منبع: خبرگزاری برنا

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2821851
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k