• ۱۴۰۱/۱۱/۱۷
  • 1k نظر «نمایش»

خبر ثبت نام آزمون استخدام آموزش و پرورش تا پایان سال ۱۴۰۱

خبر ثبت نام آزمون استخدام آموزش و پرورش تا پایان سال ۱۴۰۱

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۱۴۸ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

ثبت نام آزمون استخدام آموزش و پرورش، قبل از پایان سال و به زودی

به گزارش ایران استخدام و به نقل از بازار کار؛ مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور کیفیت بخشی منابع انسانی در گفتگو با بازارکار با اشاره به اینکه کلیات برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش نهایی شده اعلام کرد: فراخوان ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش از همین هفته (روزهای آتی) آغاز می شود.

مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور کیفیت بخشی منابع انسانی در گفتگو با بازارکار با اشاره به اینکه کلیات برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش نهایی شده اعلام کرد: فراخوان ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش از همین هفته (روزهای آتی) آغاز می شود.

مهندس سجاد صدیق مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور منابع انسانی با اشاره به کمبود نیروی انسانی در آموزش و پرورش  در گفتگوی اختصاصی گفت: با پیگیری وزیر محترم آموزش و پرورش و با جلسات متعددی که با سازمان برنامه و بودجه و  سازمان امور اداری و استخدامی داشتیم، موفق شدیم مجوز های لازم برای جذب نیرو و استخدام از طریق ماده ۲۸ اساسنامه دانشگاه فرهنگیان اخذ کنیم.

مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور منابع انسانی درباره زمان برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش اظهار داشت: آزمون استخدامی آموزش و پرورش بر اساس ماده ۲۸ اساسنامه دانشگاه فرهنگیان قبل از سال ۱۴۰۲ در سراسر کشور برگزار می شود و فرآیند بررسی و جذب پذیرفته شدگان بعد از سال و در ماه های ابتدایی سال ۱۴۰۲ (ادیبهشت ماه)صورت خواهد پذیرفت.

مهندس صدیق درباره اینکه آیا در این آزمون برای نیرو های حق التدریس و نهضت سواد آموزی و … نیز امتیازی در نظر گرفته شده یا خیر به بازارکار گفت: همه باید در این آزمون استخدامی شرکت کنند و سوابق مفید نیرو های شرکت کننده در این آزمون نیز مورد توجه قرار می گیرد و لحاظ خواهد شد.

مشاور وزیر در امور کیفیت بخشی منابع انسانی درباره اینکه چه تعداد نیرو در این آزمون پذیرفته می شوند گفت: آمار و جزئیات بیشتر این آزمون در روزهای آتی به سمع و نظر مخاطبان خواهد رسید.

وی درباره مدرک تحصیلی داوطلبان این آزمون نیز گفت: مدرک تحصیلی مورد نظر برای شرکت در این آزمون حداقل لیسانس است.

گفتنی است؛ در اساسنامه دانشگاه فرهنگیان، بندی با عنوان ماده ۲۸ وجود دارد که برمبنای این بند آموزش و پرورش می‌تواند برای تامین بخشی از نیروی مورد نیاز خود از طریق برگزاری آزمون استخدام با توجه به رعایت ضوابط و مقررات از میان دانش‌ آموختگان سایر دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و پژوهشی و دانشگاه های سراسر كشور، با شرط گذراندن حداقل دوره یكساله مهارت آموزی در «دانشگاه فرهنگیان» اقدام نماید.

منبع: بازار کار

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2700659
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k