• ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
  • 0k نظر «نمایش»

خبر جذب سربازان دارای مدارک فنی در شرکت امداد خودرو ایران

خبر جذب سربازان دارای مدارک فنی در شرکت امداد خودرو ایران

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

شرکت امداد خودرو ایران نیروی سربازی جذب می کند

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری فارس، به گزارش ارتباطات امدادخودروایران: جهت ایفای نقش در ایجاد شد، شرکت امداد خودرو ایران اقدام به جذب سربازان با مدرک فنی مرتبط با خودرو کرده است.

ایکوپرس- با هدف همکاری و ایفای نقش در فرآیند اعطای شغل در حوزه خدمات امداد خودرو به کارکنان ماهر معرفی شده از سوی قرارگاه مرکزی کارکنان وظیفه ستادکل نیروهای مسلح و همچنین تسهیل‌گری برای بهره‌مندی کارکنان قرارگاه و خانواده آنها از خدمات امدادخودروایران تفاهم نامه‌ای بین دو مجموعه به امضا رسید.

به گزارش ارتباطات امدادخودروایران، طبق این تفاهم‌نامه که بین سردار زاده‌کمند، معاون نیروی انسانی ستاد کل و فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح و میرحسینی، مدیرعامل و گنجی رییس هیات مدیره امداد خودرو ایران به امضا رسیده است، تمامی سربازانی که در حین خدمت در حوزه فنی و خدماتی مورد نیاز امداد خودرو ایران مهارت کسب کرده و گواهی‌نامه دریافت کرده باشند، می‌توانند به عنوان امدادگر خودرو در شهرها و جاده‌های بین شهری مشغول کار شوند.
معاون نیروی انسانی ستاد کل نیروهای مسلح و فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه با اشاره به دستور رهبر معظم انقلاب مبنی بر اشتغال‌زایی، این تفاهم را سودمند خواند و افزود: در فصل جدید همکاری میان دو مجموعه قادر خواهیم بود سربازانی که دوره خدمت وظیفه را به پایان رسانده‌اند و در رشته‌های برق و مکانیک خودرو توانمند هستند را از سوی قرارگاه به شرکت امدادخودروایران معرفی کنیم تا پس از تکمیل مهارت‌هایشان، زمینه ورود این عزیزان به ناوگان امدادخودروایران فراهم شود.
مدیرعامل امدادخودروایران نیز در این مراسم با معرفی گستردگی ناوگان امدادخودرویی در اقصا نقاط کشور و ارایه خدمات خودرویی به تمامی خودروها و همچنین ایفای نقش موثر این ناوگان برای امدادرسانی در حوادث غیرمترقبه همچون سیل و زلزله، از جذب نیروهای جوان و علاقه‌مند در این حوزه خدمت‌رسانی استقبال کرد.
لازم به تاکید است، در بخش دیگری از این تفاهم نامه ارایه تسهیلات اشتراک طلایی به خانواده‌های نیروهای مسلح نیز از سوی شرکت امدادخودروایران مورد توافق قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری فارس

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2632363
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد