• ۱۴۰۲/۰۲/۲۸
  • 0k نظر «نمایش»

خبر جذب نخبگان علمی در آموزش و پرورش

خبر جذب نخبگان علمی در آموزش و پرورش

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

تلاش برای جذب نخبگان علمی در آموزش و پرورش

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: در تلاش هستیم تا نخبگان علمی را در آموزش و پرورش جذب کنیم.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان، رضا مراد صحرایی افزود: اگر آموزش و پرورش در اولویت باشد، شاهد بسیاری از آسیب‌های اجتماعی نخواهیم بود. راهکار حل مشکلات در مدرسه است و اگر در مدرسه هزینه نکنیم چند برابر آن را باید در جامعه هزینه کنیم.
وی اضافه کرد: مشکلات آموزش و پرورش یک روزه به وجود نیامده است که یک روزه از بین برود لذا همه ظرفیت‌ها باید در کنار هم قرار گیرند تا بر مشکلات فائق بیاییم البته همه مشکلات آموزش و پرورش مالی نیست در حوزه‌های دیگر نیز با چالش روبرو هستیم.
آقای صحرایی افزود: نامناسب بودن برخی از محتوا‌های درسی از چالش‌هایی است که نیازمند مدیریت و تجدید نظر در تدوین محتواست. بسیاری از مشکلات به داخل آموزش و پرورش بر می‌گردد که باید خود ما آن را حل و فصل کنیم. پرداخت به موقع حق‌الزحمه‌ها از چالش‌هایی است که آن را در دستور کار قرار خواهیم داد.
سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: در سال ۱۴۰۳ با کنکور اختصاصی دانشگاه فرهنگیان، دانشجو خواهیم گرفت و تلاش می‌کنیم نخبگان علمی را در آموزش و پرورش جذب کنیم، زیرا اگر نخبگان علمی، معلم شوند دانش آموزان را متحول می‌کنند.
آقای صحرایی افزود: مطالبات رفاهی معلمان را پیگیری و به زودی تفاهم‌نامه ساخت مسکن فرهنگیان را امضا و نقص‌های تفاهم نامه‌های قبل را برطرف می‌کنیم.
آقای صحرایی از مدیران خواست در تابستان پیش رو نقش محوری در اوقات فراغت داشته باشند و فعالیت تابستانی را جدی بگیرند و در همه فعالیت‌ها نماز سرلوحه همه کار‌ها باشد چراکه نماز تذکره همه کار‌های خوب است.
وی افزود: امسال ۱۱ هزار مشاور و مربی تربیتی جذب خواهیم کرد و امتحانات نهایی را بر اساس مصوبه شورای عالی آموزش و پرورش برگزار می‌کنیم.
آقای صحرایی افزود: در امتحانات نهایی تحولی در راه است و معلم مرجع خواهد شد، با شرایط جدید کنکور عده‌ای منافع خود را مورد تهدید می‌بینند لذا تبلیغات سوء می‌کنند. برخی سودجویان تربیت را فدای منافع شخصی می‌کنند امروز ضریب تأثیر گذاری نمره در پذیرش کنکور ۴۰ درصد است البته این درصد در سال‌های آینده افزایشی خواهد بود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2739993
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد