• ۱۴۰۲/۰۷/۰۱
  • 0k نظر «نمایش»

خبر جذب ۱۰ هزار پرستار از طریق آزمون استخدامی وزارت بهداشت

خبر جذب ۱۰ هزار پرستار از طریق آزمون استخدامی وزارت بهداشت

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

برگزاری آزمون استخدام وزارت بهداشت به منظور جذب 25 هزار نیرو

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری قدس آنلاین، معاون پرستاری وزارت بهداشت گفت: از طریق آزمون استخدامی وزارت بهداشت، 10 هزار پرستار استخدام خواهند شد.

عباس عبادی درخصوص جذب نیروی پرستاری در آزمون استخدامی وزارت بهداشت، گفت: آزمون استخدامی وزارت بهداشت در تاریخ ۲۸ مهرماه ۱۴۰۲ به منظور جذب ۲۵ هزار نیرو، برگزار خواهد شد.

وی افزود: از این تعداد، ۱۰ هزار نفر نیروی پرستاری مستقیما در بخش درمان و ۲ هزار نیروی پرستاری در سایر بخش‌ها مانند فوریت‌های پیش بیمارستانی و حوزه بهداشت مشغول به کار خواهند شد.

معاون پرستاری وزارت بهداشت همچنین بیان کرد: مجوزهایی که صادر شده براساس تخت‌ها و بیمارستان‌های تازه تاسیس و یا بخش‌های توسعه‌ای بیمارستان‌ها خواهد بود و چنانچه در مناطق محروم تخت‌ها و مراکز جدید ایجاد شده باشد، نیروی پرستاری به صورت عادلانه توزیع خواهد شد.

عبادی با بیان اینکه کمبود نیروی پرستاری یک چالش عمومی جهانی بوده و کشور ما نیز از این موضوع مستثنی نیست، گفت: خوشبختانه با افزایش پذیرش دانشجویان پرستاری در دانشگاه‌ها و تسهیلاتی که برای استخدام و تبدیل وضعیت آنها در حال انجام است، چنانچه قانونگذار از این بابت به نظام سلامت کمک کند، امیدوار خواهیم بود تا چندسال آتی مشکل کمبود پرستار در کشورمان تقلیل پیدا کند.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۲۰۹ هزار نفر اعم از همکاران پرستار، اتاق عمل، هوشبری و بهیار و کمک پرستار در مراکز درمانی وزارت بهداشت، بخش خصوصی، تامین اجتماعی و نیروهای مسلح مشغول به خدمت هستند.

بنابر اعلام وزارت بهداشت، معاون پرستاری وزارت بهداشت عنوان کرد: اکنون، نسبت پرستار به تخت، ۹ دهم و نسبت گروه پرستاری به تخت، ۱.۲ است و امیدوارم با افزایش جذب و تربیت نیروی انسانی، فاصله ۱.۲ تا ۱.۸ طی سال های آتی برطرف شود.

مشاهده صفحه جامع اخبار استخدام پرستاران

مشاهده صفحه جامع اخبار لحظه به لحظه استخدام وزارت بهداشت

منبع: خبرگزاری قدس آنلاین

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2789113
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد