• ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
  • 0k نظر «نمایش»

خبر جذب ۱۵ جنگلبان در سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری همدان

خبر جذب ۱۵ جنگلبان در سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری همدان

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

رفع کمبود جنگلبان با جذب نیرو در سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری همدان

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری همدان گفت: با توجه به کمبود نیرو در سازمان، 15 نیروی جدید جنگلبان در سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری استان جدب خواهند شد.

اسفندیار خزائی گفت: براساس استاندارد‌های جهانی به ازای هر ۱۰ هزار هکتار مرتع یک محافظ نیاز است در حالیکه در استان همدان به ازای هر ۳۰ هزار هکتار منابع طبیعی یک نفر محافظ وجود دارد.

او گفت: نرم کشوری این آمار نیز به تفکیک به ازای هر ۶ هزار جنگل، ۳۰ هزار مرتع و ۵۰ هزار هکتار بیابان یک نیروی محافظ از اراضی ملی است.

 برای قبولی در آزمون استخدامی چه بخوانیم؟

دانلود نمونه سوالات استخدامی سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری همدان گفت: هم اکنون شمار محافظان عرصه‌های طبیعی همدان ۲۱ نفر هستند که باید به ۳۱ نفر برسد که به منظور جبران این کمبود در حال حاضر از دیگر نیرو و کارمندان علاوه بر مسئولیت محوله در قالب محافظ جنگل نیز استفاده می‌شود.

خزائی گفت: امسال ۱۵ نیروی جدید در این اداره کل جذب و مشغول به کار می‌شوند که در گام نخست از آن‌ها به عنوان جنگلبان یا محافظان جنگل استفاده می‌شود.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری همدان گفت: البته کمبود نیروی انسانی در ۲ بخش شامل نیروی انسانی متخصص و نیرو‌های خدماتی محسوس است.

خزائی گفت: سال‌های اخیر شمار زیادی از نیرو‌ها بازنشسته شدند، اما نیروی جایگزین جذب نشده است همچنین کمبود نیروی مجزا برای انجام امورات پشتیبانی شبکه، سخت افزاری و مدیریت سامانه‌ها مشهود است.

او با بیان اینکه از نظر ناوگان خودرویی و ساختمان نیز با کمبود‌هایی مواجه هستیم گفت: خودرو‌های این اداره کل اعم از سواری و وانت به ۳۷ دستگاه می‌رسد که با توجه به گستردگی و سخت گذر بودن اراضی ملی این تعداد جوابگوی نیاز اداره کل و شهرستان‌های تابعه نیست.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری همدان گفت: وضعیت ساختمان و تجهیزات اداری این اداره کل نامطلوب است چراکه بیشتر ساختمان‌ها دارای عمر بیش از ۳۰ سال بوده و نیازمند تعمیر و تجهیز اساسی است.

وسعت اراضی ملی استان همدان به ۷۲۰ هزار هکتار می‌رسد که ۴۵ هزار هکتار آن شامل جنگل‌های دست کاشت، ذخیره گاه‌ها و پارک‌های جنگلی است که سطح ذخیرهگاه‌های جنگلی به ۲ هزار و ۴۶۰ هکتار و پارک‌های جنگلی یک هزار و ۵۳۷ هکتار می‌رسد.

مشاهده صفحه جامع استخدام سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور

منبع: خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2764144
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد