• ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
  • 1k نظر «نمایش»

خبر جذب ۲۶۸ نیرو در شرکت توزیع نیروی برق شیراز

خبر جذب ۲۶۸ نیرو در شرکت توزیع نیروی برق شیراز

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۴ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

کلید خوردن طرح جذب نیروی انسانی در شرکت توزیع نیروی برق شیراز

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، معاون منابع انسانی شرکت توزیع نیروی برق شیراز از جذب 268 نیرو در شرکت خبر داد.

احمدزاده معاون منابع انسانی شرکت توزیع نیروی برق شیراز  گفت: شرکت توزیع نیروی برق شیراز طی ۲ سال گذشته بحث تبدیل وضعیت نیرو‌های ایثارگر پیمانکاری را وارد فاز اجرایی کرده و براین اساس تاکنون ۳۰۰ پرونده تشکیل شده است.

او گفت: از تعداد کل پرونده‌ها، ۲۴۸ پرونده دارای شرایط لازم قانونی بود که مراحل اولیه کار برای همه این پرونده‌ها انجام و تا کنون ۲۲۴ نفر تبدیل وضعیت شده‌اند و مابقی نیز در حال گذراندن مراحل گزینش هستند.

این مقام مسئول یکی از اقدامات اجرایی شده در این رابطه را جذب نخبگان دانشگاهی اعلام و اضافه کرد: با استفاده از این ظرفیت، ۱۱ نفر از فارغ‌التحصیلان نخبه و ممتاز دانشگاهی جذب شده‌اند.

احمدزاده گفت: در پایان سال ۱۴۰۰ تعداد کل پرسنل شرکت توزیع برق شیراز ۴۲۲ نفر بود که امسال تا کنون به ۶۴۹ نفر افزایش یافته است. در این رابطه علاوه بر تبدیل وضعیت ایثارگران و جذب نخبگان، از ابتدای امسال ۱۲ نفر نیز از سایر شرکت‌ها منتقل شده‌اند.

معاون شرکت توزیع نیروی برق شیراز یکی دیگر از اقدامات مهم این شرکت را اجرای پروژه مطالعاتی ریل گذاری مسیر شغلی با همکاری دانشگاه شیراز اعلام کرد و گفت: این پروژه که قابلیت ملی دارد، از سال آینده به شکل پایلوت در توزیع برق شیراز اجرایی خواهد شد.

احمدزاده با بیان اینکه توزیع برق شیراز، یکی از دستگاه‌های اجراییست که ارتباط مطلوبی با مراکز دانشگاهی دارد، گفت: با هدف استفاده از ظرفیت علمی، فرصت‌های مطالعاتی برای اساتید دانشگاه شیراز تعریف و تاکنون ۲ مورد از این فرصت‌ها اجرایی شده است.

معاون شرکت توزیع نیروی برق شیراز همچنین به حضور پرسنل این شرکت در مسابقات مهارت شغلی جنوب و جنوب غرب کشور در اهواز خبر داد و گفت: توزیع شیراز در این رقابت‌ها در بخش نصب انشعاب تک فاز و سه‌فاز مقام اول و در احداث کابل خودنگهدار مقام دوم را کسب کرد.

احمدزاده با اشاره به نقش نیرو‌های انسانی به عنوان مهمترین سرمایه‌های سازمان در پیشبرد اهداف سازمانی گفت: در شرکت توزیع برق شیراز از تمامی ظرفیت‌ها در بکارگیری، ارتقا دانش و مهارت شغلی از قبیل جذب نخبگان، انتقالی نیرو‌های کارامد، مسابقات مهارت شغلی و پروژه و طرح‌های مطالعاتی با استفاده از ظرفیت‌های دانشگاه شیراز به عنوان یکی از قطب‌های علمی کشور استفاده شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2709516
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k