• ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
  • 1k نظر «نمایش»

خبر خوش وزیر جدید آموزش و پرورش در خصوص آزمون های استخدامی پیش رو

خبر خوش وزیر جدید آموزش و پرورش در خصوص آزمون های استخدامی پیش رو

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۷۶ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

برگزاری آزمون جذب نیروی خدمات، سرباز معلم و 28 هزار نیروی دیگر

فهرست مطالب مهم

جهت مشاهده مطالب روی لینک های زیر کلیک کنید

خبرگزاری تسنیم

خبر 10 خرداد 1402: برنامه‌های آموزش و پرورش برای جذب نیرو در سال جدید
به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری تسنیم، وزیر جدید آموزش و پرورش برنامه های آموزش و پرورش را برای جذب نیروهای دبیری، پرورشی، سرباز معلمان و نیروهای خدماتی اعلام کرد.

وزیر جدید آموزش و پرورش با اشاره به برنامه‌های این وزارتخانه برای جذب نیروی انسانی گفت: در سال جاری 11 هزار نیروی جدید الورود و 3200 سرباز معلم خواهیم گرفت.

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، رضا مرادصحرایی وزیر آموزش و پرورش در حاشیه نشست هفتگی هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: مسیر ایران قوی از‌ آموزش و پرورش می‌گذرد و مسائل این وزارتخانه ملی است و در سالهای نخستین گام دوم باید رویکرد جهادی و کار هماهنگ و همه‌جانبه داشت. 

وی افزود: موضوع تامین نیروی انسانی برای سال جدید را در پیش داریم و 11 هزار نیروی جدید الورود و 3200 سرباز معلم خواهیم گرفت. همچنین آزمون دبیری‌ها را خواهیم داشت که برای 28 هزار نفر به زودی برگزار می‌شود و برنامه جدی برای جلوگیری از سونامی بازنشستگی خواهیم داشت.

وزیر آموزش و پرورش گفت: معلمانی که دارای مدرک کارشناسی هستند و سن آنها زیر 60 سال است می‌توانند تا 60 سالگی به کار خود ادامه دهند و معلمان دارای کارشناسی ارشد تا 65 سالگی می‌توانند ادامه کار بدهند. 

صحرایی همچنین با بیان این خبر که جذب 11 هزار مربی پرورشی در دستور کار است، عنوان کرد: شهریه مدارس غیر دولتی براساس قانون  و آئین‌نامه تا آخر خرداد اعلام می‌شود؛ هیچ مدرسه‌ای حق ندارد شهریه‌ای بیش از مصوب سال گذشته دریافت کند. 

وی درباره دریافت شهریه‌های غیرمتعارف از سوی برخی مدارس غیردولتی گفت: ما 18 هزار مدرسه غیر دولتی داریم و شاید کمتر از یک درصد هزینه غیرمعقولی دریافت کنند که البته در برخورد با متخلفین مسامحه نمی‌کنیم.

خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان

خبر 10 خرداد 1402: وزارت آموزش و پرورش برای جذب 28 هزار نفر آزمون استخدامی برگزار می‌کند.

رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش در حاشیه جلسه روز چهارشنبه هیئت دولت، در جمع خبرنگاران اعلام کرد: وزارت آموزش و پرورش به زودی ۱۱ هزار نیروی خدمات سرایدار و تعدادی سربازمعلم استخدام خواهد کرد و برای جذب ۲۸ هزار نفر نیز آزمون استخدامی برگزار می‌شود.

وی همچنین تصریح کرد: معلمانی که دارای مدرک کارشناسی هستند و سن آن‌ها زیر ۶۰ سال است می‌توانند تا ۶۰ سالگی به کار ادامه دهند و معلمان زیر ۶۵ سال و دارای مدرک کارشناسی ارشد می‌توانند تا ۶۵ سالگی به فعالیت‌شان ادامه دهند.

وزیر آموزش و پرورش درباره پرداخت سرانه دانش‌آموزی که تاکنون از طریق ادارات آموزش و پرورش تخصیص می‌یافت، توضیح داد: سرانه دانش‌آموزان از این پس به حساب مدارس واریز خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2746016
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k