• ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
  • 0k نظر «نمایش»

خبر نهایی شدن احکام رتبه بندی نیم میلیون معلم

خبر نهایی شدن احکام رتبه بندی نیم میلیون معلم

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

احکام رتبه بندی نیم میلیون معلم نهایی شد

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری فارس، معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش گفت: احکام رتبه بندی نیم میلیون معلم نهایی شد.

قاسم احمدی‌لاشکی معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش در گفتگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: یکی از اهداف سفر دوم ریاست جمهوری، بررسی وعده‌هایی بود که در سفر اول داده شد و باید بررسی کنیم چه میزان عملیاتی شده است. 

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه بوشهر به عنوان مهد تمدن علم و ادب قلمداد می‌شود، گفت: مدرسه سعادت با یک پیشینه بسیار عالی و قدیمی به عنوان اولین مدارس کشور به شمار می رود. 

وی ادامه داد: در حوزه سازه‌ای و فضای آموزشی بدون شک دچار چالش‌هایی هستیم و در این سفر امیدواریم مصوبات خوبی انجام شود. 

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه تعیین تکلیف و ساماندهی نیروها فقط مربوط به استان بوشهر نیست، تصریح کرد: یکی از اهداف ما در این سفر بررسی مشکلات مراجعه کنندگان به ستاد ارتباطات مردمی است و چالش‌ها و مطالبات توسط کارگروه‌های ویژه مورد ارزیابی و پیگیری قرار خواهند گرفت. 

احمدی لاشکی از سفر وزیر آموزش و پرورش به استان بوشهر با همراهی ریاست جمهوری خبر داد و عنوان کرد: امیدواریم در این سفر دستاوردی مثبت برای مردم و فرهنگیان رقم بخورد. 

وی بیان کرد: طرح رتبه بندی فرهنگیان کاری بسیار سنگین و پیچیده است و یک استاد دانشگاه برای اینکه از استادیاری به دانشیاری ارتقا یابد باید کلی فرایند و زمان را سپری نماید. 

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه تعداد اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد، دانشگاه‌های دولتی و علوم پزشکی ۹۰ هزار نفر می شود، اضافه کرد: فقط تعداد افرادی که از تاریخ شهریورماه ۱۴۰۰ در آموزش و پرورش بازنشسته شده اند، ۱۳۵ هزار نفر است و قابل مقایسه با دیگر دستگاه‌ها نیست.

وی تعداد افراد مشمول طرح رتبه بندی را قریب به یک میلیون نفر دانست و گفت: با افتخار اعلام می کنیم احکام نیم میلیون نفر نهایی شده است و مابقی نیز امیدواریم تا پایان سال تعیین تکلیف کنیم. 

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه تمام سعی ما بر این است حق هیچ شخصی ضایع نشود، خاطر نشان کرد: کسانی که نسبت به احکام خود معترض هستند پس از ثبت اعتراض، درخواست آن‌ها در هیات ممیزی استان بررسی می شود و اگر مجدد معترض باشند، در هیات ممیزی کشور اعتراض آن ها مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

منبع: خبرگزاری فارس

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2711050
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد