• ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
  • 0k نظر «نمایش»

خبر پرداخت تسهیلات خوداشتغالی به دانش آموختگان مراکز فنی حرفه‌ای

خبر پرداخت تسهیلات خوداشتغالی به دانش آموختگان مراکز فنی حرفه‌ای

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

آموزش نیروهای متخصص از طریق مراکز فنی حرفه ای

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایرنا، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه گفت: تسهیلات خوداشتغالی برای دانش آموختگان مراکز فنی و حرفه ای پرداخت می شود تا وارد بازار کار شوند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه از پرداخت تسهیلات به دانش آموختگان دانشگاه‌ها و مراکز فنی حرفه‌ای خبر داد که صنعت و حرفه را آموخته‌اند تا بتوانند در بازار کار کارآفرینی کنند.

«عبدالوحید محمدی» روز سه‌شنبه درحاشیه بازدید از دانشگاه فنی حرفه ای استان کرمانشاه و بررسی مشکلات و مطالبات آنها در گفت‌ و گو با خبرنگار خبرنگار ایرنا، با اشاره به اینکه یکی از مشکلات عدیده کشور که در استان ما بیشتر است، عدم فرهنگ کار محوری است، تاکید کرد: دانشگاه باید محوریت کارگروه فرهنگی اقتصادی را عهده دار شود و ما باید از مهد کودک فرهنگ اشتغال را نهادینه کنیم.

وی تصریح کرد: باید از طریق دانشگاه و مراکز فنی حرفه ای نیروهای متخصص و کارشناس آموزش دهیم و روانه بازار کار کنیم و دانشگاه ها و مراکز فنی حرفه ای با حمایت های استانداری و مشارکت ما باید برای دانش آموخته ها و حرفه آموزان بازارسازی کنند.

این مقام مسوول در استانداری کرمانشاه با اشاره به اینکه باید با فرهنگ سازی این تفکر که شغل فقط کار اداری است را تغییر دهیم، تاکید کرد: اولویت مهم استان اشتغال زایی است و باید با همکاری تمامی مراکز کارآفرینی و آموزشی پیگیر این مساله باشیم.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه خاطرنشان کرد: حوزه دانشگاه و فنی حرفه ای از جهت آموزش و تامین نیروی متخصص برای ورود به بازار کار برای ما مهم است و جوان جامعه ما با فراگیری صنعت و ورود به بازار کار می تواند به جامعه خود کمک کند و ما وظیفه داریم به جوانان در ورود به بازار کار کمک کنیم تا بتوانیم خانواده سالم در جامعه خود داشته باشیم.

رییس دانشگاه فنی و حرفه ای استان کرمانشاه نیز در این بازدید مسائل و مشکلات مختلف این دانشگاه مطرح کرد و سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری در راستای کمک به دانشگاه در خصوص موارد مطرح شده و پیگیری حل مشکلات قول مساعدت داد.

مشاهده صفحه جامع اخبار وام اشتغال و دریافت وام

مشاهده صفحه جامع جزئیات خود اشتغالی

منبع: خبرگزاری ایرنا

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2775770
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد