• ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
  • 0k نظر «نمایش»

خبر پیش‌ بینی مشوق‌ های جدید برای سربازان ماهر

خبر پیش‌ بینی مشوق‌ های جدید برای سربازان ماهر

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

برگزاری همایش ملی مهارت آموزی سربازان در آذر ماه

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایسنا، فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی سربازان گفت: اگر لایحه مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه تصویب شود مشوق های جدیدی برای سربازان ماهر پیش بینی می شود.

فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی سربازان از تصویب لایحه‌ « مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه» در دولت و ارسال آن به مجلس خبر داد که در صورت تصویب نمایندگان، مشوق‌هایی جدید برای سربازان ماهر پیش‌بینی شده است.

به گزارش ایسنا،‌ سردار محمدجواد زاده‌کمند در نشست خبری که به مناسبت دومین همایش ملی مهارت آموزی کارکنان وظیفه برگزار شد، گفت: طی پنج سالی که از راه‌اندازی قرارگاه مهارت آموزی سربازان گذشته است، خوشبختانه یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر تحت مهارت آموزی قرارگرفته‌اند که از این تعداد ٧۵٠ هزار نفر مدرک معتبر خود را نیز دریافت کرده‌اند.

وی در پاسخ به پرسش ایسنا درباره خلأهای قانونی موجود در حوزه توسعه مهارت آموزی سربازان گفت: خوشبختانه سال گذشته با تصویب سندملی مهارت آموزی در شورای‌عالی اشتغال که به ریاست رئیس‌جمهوری برگزار شد، بسیاری از نیازهای تقنینی ما در این حوزه رفع شد.

همچنین با مشارکت دولت لایحه‌ «مهارت آموزی کارکنان وظیفه» تدوین شد که این لایحه در دولت نهایی و تصویب شده و اخیرا برای بررسی در صحن مجلس ارائه شده است که امیدواریم زودتر به تصویب نمایندگان برسد.

وی درباره اینکه آیا در این لایحه مشوق‌هایی برای سربازان ماهر پیش‌بینی شده یا خیر، به ایسنا گفت: در این خصوص قطعا مشوق‌هایی برای سربازان ماهر وجود دارد.

دومین مرحله از همایش ملی مهارت آموزی کارکنان وظیفه در آذر برگزار می‌شود

وی با بیان اینکه دومین مرحله از همایش ملی مهارت آموزی کارکنان وظیفه در آذرماه برگزار خواهد شد، گفت: این همایش با مشارکت پژوهشکده مطالعات و فناوری ریاست جمهوری برگزار خواهد شد و ان‌شاءالله نتایج آن در تعالی خدمت سربازی، اجرای طرح جامع مهارت آموزی و خوشایند سازی سربازی و ... مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

زاده ‌کمند با اشاره به همایش قبلی مهارت آموزی گفت: هدف همایش قبلی تقدیر از سربازان و فعالان این حوزه بود و در این همایش هدف ما استفاده از مقاله و اقدامات موثر و پژوهش‌ها در این حوزه است که ما از آنها کمک خواهیم گرفت.

فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی سربازان با بیان اینکه برای برگزاری این همایش تلاش کردیم تا با تمام مراکز علمی و آموزشی ارتباط برقرار کنیم، محورهای کلان همایش دوم را توانمندسازی و تعالی کارکنان وظیفه، هدفمندسازی مهارت آموزی و اشتغال موثر کارکنان وظیفه اعلام کرد و گفت: تلاش ما این است که چنین همایشی به راهبردهای عملیاتی و اجرایی منجر شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2642852
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد