• ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
  • 0k نظر «نمایش»

خبر کسری خدمت سربازی با مهارت آموزی

خبر کسری خدمت سربازی با مهارت آموزی

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

اعطای مشوق های کسر خدمت سربازی به مهارت آموزان

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری مهر، مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح گفت: مشوق های کسری خدمت سربازی برای سربازان مهارت آموز اعطا می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار موسی کمالی، در برنامه تلویزیونی اظهار داشت: نگاه و رویکرد جدیدی در نیروهای مسلح برای سربازی است و بنا هست که به پاس خدمات جوانان، نیروهای مسلح نیز خدمات متقابلی به جوانان ارائه دهند.

وی در پاسخ به سوال مجری در مورد امریه سربازی، گفت: واگذاری سرباز به دستگاه‌های دولتی یا همان امریه از منظر مهارت آموزی و اشتغال قابل بررسی است به عبارتی نوعی برنامه‌ریزی مهارتی و اشتغال است برای مثال گروهی از جوانانی که به عنوان اعضای اصلی شرکت‌های دانش بنیان فعالیت دارند می‌توانند دوران خدمتی خود را نیز در همان شرکت سپری کنند.

سردار کمالی بیان کرد: نزدیک ۹۸ درصد جوانانی که در شرکت‌های دانش بنیان خدمت وظیفه عمومی خود را سپری کرده‌اند، طبق گفته معاون علمی ریاست جمهوری بعد از انجام سربازی در کشور به فعالیت خود ادامه داده‌اند.

مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح افزود: جوانان اگر قبل از خدمت مهارت کسب کنند، مشوق‌هایی نظیر کسری ۱ ماهه خدمت می‌توانند دریافت کنند. همچنین مشوق‌های دیگری مبنی بر ۱ ماه مرخصی تشویقی، بخشش اضافه خدمت و…، در نظر گرفته شده که جوانان به واسطه مهارت کسب شده می‌توانند از آن استفاده کنند.

وی گفت: کسانی که در دانشسراها، هنرستان‌ها و…، آموزش دیده باشند نیز جزو افراد ماهر هستند و می‌توانند از این مشوق‌ها استفاده کنند.

سردار کمالی ادامه داد: اولین دوره مسابقه مهارتی سربازان وظیفه امسال در ۴ مرحله شهرستان، استان، سازمان و کشوری برگزار شد؛ ۱۶۵ نفر برگزیده راه یافته به مرحله کشوری می‌توانند از مشوق‌هایی نظیر اولویت استخدام در نیروهای مسلح، جمعیت هلال احمر، وام ۱۵۰ میلیون تومانی اشتغالزایی و…، استفاده کنند و برنامه‌ریزی برای برگزاری این مسابقه در سال آینده داریم.

مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح افزود: به جوانان توصیه می‌کنیم قبل از خدمت مهارت کسب کنند و از اوقات فراغت خود به نحو احسنت استفاده کنند؛ همچنین سربازان باید کسب مهارت را در حین خدمت سربازی مطالبه گری کنند و در دوره‌های مهارت آموزی شرکت کنند و با مهارت از خدمت وظیفه ترخیص شوند.

مشاهده صفحه جامع آخرین اخبار خدمت سربازی

منبع: خبرگزاری مهر

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2840590
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد