• ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
  • 0k نظر «نمایش»

خبر کمبود معلم برای دانش‌آموزان عشایر در همدان

خبر کمبود معلم برای دانش‌آموزان عشایر در همدان

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

نیاز به جذب 60 معلم برای دانش آموزان عشایر در همدان

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایسنا، سرپرست معاونت آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش استان همدان گفت: دانش‌آموزان عشایر در همدانبا کمبود معلم روبرو هستند.

سرپرست معاونت آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش استان همدان از کمبود معلم برای دانش‌آموزان عشایر در استان خبر داد.

ابراهیم سهرابی‌وفا در گفت‌وگو با ایسنا، پیرامون مسأله کمبود معلم در همدان، اظهار کرد: ۸۵۰ دانش‌آموز عشایری در استان همدان حضور دارند که از این تعداد، ۳۵۰ نفر کوچ‌رو هستند و برای آموزش این دانش‌آموزان به ۶۰ معلم احتیاج داریم.

سرپرست معاونت آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش استان همدان تصریح کرد: در حال حاضر فقط ۹ معلم برای آموزش دانش‌آموزان عشایر در اختیار داریم که هشت نفر اصلاً نیروی عشایری نیستند اما در این زمینه همکاری دارند.

وی با اشاره به کمبود معلم عشایری در استان، مطرح کرد: در آزمون استخدامی پیش‌روی وزارت آموزش‌وپرورش، مجوز استخدام ۲۵ نیرو برای عشایر را دریافت کردیم و تلاش ما این است که تا سال آینده این آمار را به ۶۰ نفر برسانیم.

سرپرست معاونت آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش استان همدان خاطرنشان کرد: ۲۷ نیرو از استان خوزستان کار خود را از همدان آغاز می‌کنند و تا بهمن‌ماه نیز همراه با عشایر در همدان هستند. 

سهرابی‌وفا در رابطه با اداره کلاس‌ها با توجه به کمبود نیرو، توضیح داد: ۱۰ کلاس از استان همدان در استان‌های ایلام و لرستان وجود دارد که معلم آن کلاس‌ها نیز از آن استان‌ها تأمین می‌شود.

وی با اشاره به اختصاص یک دستگاه خودرو برای جابه‌جایی معلمان عشایری، خاطرنشان کرد: خودرویی درنظر گرفته شده تا همکاران ما و مدرسه سیار، همراه با عشایر بتوانند به راحتی جابه‌جا شوند.

سهرابی‌وفا از پوشش نوآموزان پیش‌دبستانی عشایر در استان خبر داد و گفت: آموزش ما قبلاً شامل مقطع پیش‌دبستانی نمی‌شد اما در تلاش هستیم با پوشش ۱۰۰ درصدی دانش‌آموزان ابتدایی برای پوشش ۱۰۰ درصدی مقاطع دیگر اقدام کنیم چراکه تعدادی از دانش‌آموزان ما توسط استان خوزستان پوشش داده شدند. 

وی در پایان یادآور شد: در تلاش هستیم تا بتوانیم مدرسه‌ای برای دانش‌آموزان عشایر استان در شوش بسازیم تا در چهار ماهی که ساکن آن منطقه هستند نیز مدرسه داشته باشند بنابراین به ردیف اعتباری برای این طرح نیاز داریم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2715142
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد