• ۱۴۰۲/۰۴/۱۰
  • 0k نظر «نمایش»

خبر کمبود نیرو در آموزش و پرورش استثنایی اصفهان

خبر کمبود نیرو در آموزش و پرورش استثنایی اصفهان

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

رفع کمبود معلمان مدارس استثنایی اصفهان از طریق آزمون استخدامی ماده 28

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایرنا، رئیس اداره آموزش و پرورش استثنائی استان اصفهان از کمبود نیرو در آموزش و پرورش استثنایی اصفهان خبر داد و برای رفع این کمبود آزمون استخدامی ماده 28 چاره اندیشی شده است.

روح الله خزائی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به سهمیه ۲۵۴ نفری آزمون استخدامی ماده ۲۸ افزود: انتظار می رود از این طریق، نیروهای خوبی به مجموعه آموزش و پرورش استثنائی استان اضافه شوند.

وی تعداد نیروهای آموزش و پرورش استثنائی استان را بیش از یکهزار نفر عنوان کرد و گفت: از این تعداد، حدود ۸۰۰ نفر نیروی رسمی و مابقی، نیروهای حق‌التدریس و خرید خدمات هستند.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنائی استان اصفهان، سرانه کارگاهی دانش‌آموزان استثنائی در سال گذشته را بیش از هشت میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: پارسال بیش از هفت میلیارد ریال سرانه توان‌بخشی، ۱۷ میلیارد ریال سرانه آموزشی، ۲ میلیارد ریال سرانه اتاق حسی اوتیسم و بیش از چهار میلیارد ریال سرانه مراکز اختلالات یادگیری توسط آموزش و پرورش استثنائی استان اصفهان جذب شد.

وی با اشاره به آغاز هوشمندسازی کلاس‌های درسی مدارس استثنائی استان افزود: سال گذشته بیش از ۲ میلیارد ریال برای این موضوع هزینه شد که ۵۰ درصد آن را سازمان آموزش و پرورش استثنائی و ۵۰ درصد باقی‌مانده را اداره کل آموزش و پرورش استان تأمین کردند.

خزائی، اقدامات عمرانی را بخش دیگری از اقدامات انجام شده دانست و اضافه کرد: آغاز عملیات احداث‌ مدرسه استثنائی چادگان، مدرسه استثنائی زرین‌شهر و انعقاد تفاهم‌نامه ساخت مدرسه استثنائی شهرک شهید کشوری از جمله اقدامات عمرانی استان در سال گذشته است.

وی با بیان اقدامات انجام شده در زمینه توان‌بخشی دانش‌آموزان استثنایی استان گفت: با هدف تجهیز مراکز اختلال یادگیری، ۳۰ دستگاه لپ‌تاپ در میان این مراکز توزیع شد.

به گزارش ایرنا در سال تحصیلی گذشته، بالغ بر پنج هزار و ۳۰۰ دانش‌آموز نیاز ویژه در مدارس خاص و ۲ هزار و ۴۰۰ دانش‌آموز در مدارس تلفیقی تحصیل کردند.

مشاهده صفحه جامع اخبار استخدامی معلمان مدارس استثنایی

مشاهده صفحه جامع آخرین خبر از استخدام آموزش و پرورش

منبع: خبرگزاری ایرنا

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2756964
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد