• ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
  • 0k نظر «نمایش»

خبر کمبود ۱۵ هزار نیروی اورژانس در کشور

خبر کمبود ۱۵ هزار نیروی اورژانس در کشور

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

جذب 3540 نفر نیرو در سازمان اورژانس کشور در سال جاری

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری تسنیم، رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: در حال حاضر با کمبود 15 هزار نیروی اورژانس کشو مواجه هستیم که در سال جاری 3540 نفر جذب خواهند شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، جعفر میعادفر امروز در حاشیه افتتاح نخستین پایگاه تخصصی اورژانس هوایی استان تهران در بوستان ولایت در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم درباره کمبود نیروهای اورژانس و برنامه وزارت بهداشت برای جذب نیرو اظهار کرد: در حال حاضر 1400 پایگاه عقب مانده داریم و 15 هزار نیرو کمبود داریم که 3540 نفر در سال جاری جذب خواهند شد و 12 هزار نفر دیگر نیز باید جذب شوند. 

میعادفر با اشاره به لزوم نوسازی ناوگان اورژانس کشور بیان کرد: ما در حال حاضر اولین مناقصه خود را برگزار کرده‌ایم تا 600 دستگاه آمبولانس را وارد کنیم اما دچار مشکلات ارزی هستیم و 35 میلیون دلار ارز برای تامین این آمبولانس‌ها نیاز داریم.

وی با اشاره به راه‌اندازی نخستین پایگاه تخصصی اورژانس هوایی استان تهران تصریح کرد: در حال حاضر در کشور 52 پایگاه اورژانس هوایی داریم و باید تلاش کنیم تا تعداد این پایگاه‌ها افزایش یابد‌. 

وی ادامه داد: اولین پایگاه تخصصی اورژانس هوایی استان تهران با امکان تعمیر و نگهداری بالگرد امروز با همکاری ناجا و پشتیبانی شرکت هلی کوپتری آوا وابسته به هیئت امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران وزارت بهداشت افتتاح می‌شود؛ در این پایگاه مدی کوپتر اورژانس تهران راه اندازی می‌شود و با توجه به اینکه شهر تهران حوادث زیادی را در داخل و در مسیر ورودی شهر دارد، این هلی کوپتر به دلیل اندازه کوچکی که دارد می‌تواند در نقاط مختلف فرود بیاید تا ارائه خدمات درمانی به بیماران و مصدومان تسهیل شود. 

مشاهده صفحه جامع جزئیات استخدام اورژانس کشور

منبع: خبرگزاری تسنیم

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2759595
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد