• ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
  • 1k نظر «نمایش»

خبر کمبود ۵۰ هزار مربی در امور تربیتی کشور

خبر کمبود ۵۰ هزار مربی در امور تربیتی کشور

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۳ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

کمبود اساسی معلم برای سال تحصیلی آینده

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری مهر، مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور تشکل های فرهنگیان گفت: امور تربیتی کشور با کمبود 50 هزار مربی تربیتی و 60 هزار مشاور مواجه است.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدبابک هاشمی نکو عصر پنجشنبه در آئین تودیع و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی افزود: به شدت با کمبود نیروی انسانی مواجهه هستیم هرچند اوضاع امسال کنترل شد اما برای سال آینده تحصیلی نیز با کمبود اساسی معلم مواجه هستیم.

وی ادامه داد: بزرگ نمایی ضعف‌ها و کوچک نمایی خدمات کار اصلی امپریالیسم رسانه است باید خدمات و کارهای خوب حوزه آموزش و پرورش تبلیغ شود.

هاشمی نکو، با اشاره به اینکه رتبه بندی معلمان به صورت ویژه در حال نهایی شدن است، افزود: هدف از رتبه بندی معلمان ایجاد رقابت و انگیزه در بین معلمان در جهت ارتقای آموزش و پرورش و بهبود معیشت معلمان است.

وی با اشاره به اینکه بحث تربیتی مسئله بسیار مهم است، تصریح کرد: سند ۲۰۳۰ که برخی در تلاش برای اجرای شدن آن بودن خوشبختانه با تاکید مقام معظم رهبری جلوی تصویب آن گرفته شد.

هاشمی نکو با اشاره به اینکه تربیت امری تعاملی است، خاطر نشان کرد: ۳ سال کرونا به بحث تربیتی ضربه سختی وارد کرد بطوری که امور تربیتی عملاً تعطیل شدند.

مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور تشکل‌های فرهنگیان اظهار کرد: امور تربیتی که امروز مد نظر است نیرویی به روز شده و تخصصی است چرا که روش‌های تربیتی سنتی دیگر پاسخگو شرایط فعلی جامعه نیست.

در ادامه جواد جنگی مدیر کل سابق آموزش و پرورش تودیع و علی مطهری به عنوان مدیرکل جدید آموزش و پرورش آذربایجان غربی معارفه شد.

منبع: خبرگزاری مهر

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2675495
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k