۷ سال پیش

خدمات رفاهی بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی گسترش می‌ یابد
اطلاعات بیشتر

 

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از برنامه این سازمان برای گسترش خدمات رفاهی بازنشستگان و مستمری بگیران خبر داد و گفت: در سال جاری ۲۵ هزار نفر ار بازنشستگان و مستمری بگیران تحت پوشش این سازمان به مشهد مقدس اعزام می شوند.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار مربوط به اخبار حقوق بازنشستگان اینجا کلیک کنید 


به گزارش ایرنا از سازمان تامین اجتماعی، سیدتقی نوربخش جمعه شب در مراسم ویژه اعزام اولین کاروان بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی به زیارت حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا(ع)، اظهار داشت: در سال ۹۵ خدمات رفاهی این سازمان گسترش خواهد یافت و سفرهای زیارتی و المپیاد ورزشی و برنامه‌های فرهنگی بازنشستگان نیز به اجرا در می آید.
وی خاطرنشان کرد: امسال هشت هزار نفر از بازنشستگان و مستمری بگیران این سازمان به عتبات عالیات اعزام خواهند شد.
وی بهبود خدمات اصلی و تکالیف قانونی سازمان تامین اجتماعی در قبال بازنشستگان را نیز از برنامه ‌های اصولی این سازمان برشمرد و گفت: در این رابطه برنامه ریزی های خوبی انجام شده است و امیدواریم با بهبود وضعیت مالی سازمان امکان افزایش حقوق‌ها و بهبود وضعیت این افراد فراهم شود.
نوربخش گفت: بزودی و با مشخص شدن میزان افزایش حقوق بازنشستگان، میزان افزایش حقوق سال جاری را اعمال می‌کنیم و امیدواریم با بهبود شرایط اقتصادی کشور و افزایش توان مالی سازمان تامین اجتماعی حرکت موثر و قابل لمسی برای بهبود وضعیت معیشتی بازنشستگان انجام شود.
معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی نیز در این مراسم گفت: اعزام بازنشستگان این سازمان به مشهد مقدس و اجرای طرح کرامت رضوی از برنامه‌های فرهنگی موفق سازمان تامین اجتماعی است که الگوی خوبی برای سایر سازمان‌ها بوده است.
منصور اعتصامی اظهار داشت: زیارت حضرت ثامن الحجج(ع) در روحیه بازنشستگان تاثیر بسیار خوبی دارد و امیدواریم مدیران و کارکنان این سازمان نیز از دعای خیر این افراد بهرمند شوند.
وی با بیان اینکه در سال گذشته ۲۵ هزار و ۵۰۰ نفر از بازنشستگان به این سفر معنوی مشرف شدند، افزود: امیدواریم در سال جاری نیز همین تعداد اعزام شوند و سازمان تامین اجتماعی مفتخر است که طی مدت دو سال ۵۱ هزار نفر از بازنشستگان را به این سفر اعزام کند.
اعتصامی گفت: با تداوم این روند این امید وجود دارد که در سال‌های آینده شاهد باشیم که تعداد زیادی از بازنشستگان به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.
علی اصغر بیات، رئیس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی نیز در این مراسم از دست اندرکاران اجرای طرح کرامت رضوی تشکر کرد و گفت: تمامی عوامل اجرای این برنامه در سال ۹۴ تلاش زیادی برای اجرای موفق این برنامه داشتند.
بیات افزود: از ابتدای اسفند سال ۹۳ تا پایان سال گذشته ۱۰۹ کاروان ۲۵۰ نفره از ۳۱ استان کشور در قالب طرح کرامت رضوی به مشهد مقدس اعزام شده‌اند. این برنامه به طور کامل و با موفقیت در سراسر کشور اجرایی شد. درمشهد مقدس با همکاری دو مرکز درمانی این شهر خدمات درمانی مورد نیاز زائرین ارائه شد.
وی ادامه داد: مدت اقامت زائران در مشهد مقدس سه شب و چهار روز است و در استان ‌هایی که شبکه راه آهن وجود دارد اعزام بازنشستگان عزیز از طریق قطار صورت می ‌گیرد و در سایر استان‌ها نیز از اتوبوس‌های مناسب حال بازنشستگان استفاده می‌شود.
اولین کاروان بازنشستگان شامگاه جمعه با بدرقه مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مشهد مقدس اعزام شدند.
براساس آمار دو میلیون و ۷۰۰ هزار بازنشسته و مستمری بگیر تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی هستند که با افراد تحت تکفل آنها به حدود پنج میلیون نفر می رسند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=587568
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد