• ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
  • 0k نظر «نمایش»

دریافت تسهیلات مهارت‌آموزی ۹ هزار سرباز واجد شرایط

دریافت تسهیلات مهارت‌آموزی ۹ هزار سرباز واجد شرایط

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

اعلام جزئیات ارائه تسهیلات مهارت‌آموزی به سربازان

 

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایسنا، فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی سربازان نیروهای مسلح گفت: از حدود 13 هزار سرباز واجد شرایط 9 هزار نفر تسهیلات مهارت‌آموزی دریافت کردند.

فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی سربازان نیروهای مسلح با اشاره به برگزاری دوره های مهارت‌آموزی ویژه سربازان،‌ درباره ارائه تسهیلات به این دسته از سربازان گفت: از حدود ۱۳ هزار سرباز واجد شرایط از سال گذشته تاکنون ۹۰۰۰ نفر تسهیلات خود را دریافت کردند.

به گزارش ایسنا، سردار محمدجواد زاده‌کمند در نشست خبری که پیش ازظهر امروز در محل قرارگاه مهارت آموزی سربازان برگزار شد، گفت: نسل جوان ارزشمندترین سرمایه ایران است و دوران سربازی هم فرصتی است که جوانان ما در عرصه دفاعی و امنیتی دستاورد داشته باشند.

وی ادامه داد: در طول هفت سال گذشته، یک میلیون و ۶۸۶ هزار نفر تحت پوشش دوره‌های عمومی و تخصصی قرار گرفتند که از این تعداد
۹۲۳ هزار نفر مهارت‌های تخصصی را فرار گرفتند.

زاده‌کمند با اشاره آمار سال ۱۴۰۲ نیز گفت: تنها در سال گذشته ۲۴۸ هزار و ۷۰۰ نفر تحت آموزش تخصصی قرار گرفتند و ۳۲۳ هزار و ۶۰۰ نفر نیز دوره‌های مهارت عمومی را طی کردند.

وی درباره ارائه تسهیلات به سربازان نیز گفت: از حدود ۱۳ هزار نفر واجد شرایط در سال گذشته تاکنون ۹ هزار نفر تسهیلات خود را دریافت کردند.

زاده‌کمند از برگزاری دومین مرحله مسابقات مهارتی سربازان خبر داد و گفت: تلاش برای استانداردسازی فضاها و محتواهای آموزشی، ایجاد انگیزه برای سربازان و... از جمله این اهداف است.

فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی سربازان نیروهای مسلح با بیان اینکه این مسابقات در چهار مرحله سازمانی، شهرستانی، استانی و ملی برگزار می‌شود، گفت: از اول مردادماه این مسابقات در ۲۰ رشته برگزار می‌شود که نانوایی، آشپزی، خیاطی، آرایشگری، عکاسی دیجیتال، حفاظت فیزیکی، آمادگی جسمانی، برنامه‌نویسی پایتون، کمک‌های اولیه، تعمیر تلفن همراه، برق کاری ساختمان، تعمیر آبگرمکن و پکیج، سرویس خودرو و ...برگزار خواهد شد.

به گفته وی پیش‌بینی می‌شود که بیش از ۲۲ هزار نفر از سربازان در این مسابقات شرکت کنند.

وورود به صفحه آخرین اخبار سربازی

اخبار وام اشتغال و دریافت وام

 

منبع: خبرگزاری ایسنا

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2876918
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد