• ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
  • 0k نظر «نمایش»

دریافت علامت تجاری مشاغل خانگی دارای مجوز

دریافت علامت تجاری مشاغل خانگی دارای مجوز

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

بررسی مجوزهای مشاغل خانگی توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری مهر، سرپرست مرکز مالکیت معنوی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: مشاغل خانگی دارای مجوز پشتیبان از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در راستای رونق اقتصادی کشور علامت تجاری دریافت می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سیامک اسلامی، سرپرست مرکز مالکیت معنوی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: مطابق بند ۵ ماده ۱۱۱ آئین‌نامه اجرایی قانون ثبت اختراعات، طرح‌های صنعتی و علائم تجاری مصوب سال ۱۳۸۷، از متقاضیان حقیقی و حقوقی علامت تجاری، درخواست می‌شود مدارک خود مبتنی بر فعالیت در حوزه ذی‌ربط را ارائه دهند تا علامت تجاری به فعالان واقعی کسب‌وکار، تعلق گیرد و زمینه تمایز محصولات و خدمات آنان فراهم شود.

وی افزود: با توجه به لزوم حمایت از مشاغل خانگی و در راستای پیگیری و برگزاری نشست‌های مشترک اداره ثبت علائم تجاری و ستاد ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی بنا شد، درخواست متقاضیان مشاغل خانگی دارای مجوز پشتیبان از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، توسط اداره ثبت علائم تجاری بررسی و در صورت انطباق با قوانین و مقررات ملّی و بین‌المللی، ثبت رسمی علامت انجام شود.

وی ادامه داد: مجوزهای پشتیبان مورد پذیرش، مربوط به فعالیت‌های «صنایع دستی، فرش دستباف، برخی شاخه‌های هنری، پرورش گل و تولیدات گیاهی، صنایع نساجی و پوشاک و سراجی و نیز برخی شاخه‌های صنعت و خدمات» است.

سرپرست مرکز مالکیت معنوی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور خاطرنشان کرد: بررسی مجوزهای پشتیبان به‌صورت استعلام الکترونیکی برخط (وب‌سرویس) از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی انجام می‌شود.

مشاهده صفحه جامع آخرین اخبار مشاغل خانگی

منبع: خبرگزاری مهر

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2837496
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد