• ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
  • 1k نظر «نمایش»

راهنمای اعتراض به نتایج آزمون استخدام آموزگاری

راهنمای اعتراض به نتایج آزمون استخدام آموزگاری

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۶ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

راهنمای دریافت کد داوطلبی و شماره پرونده

 

با توجه به اعلام نتایج آزمون استخدام آموزگار ابتدایی و استثنایی آموزش و پرورش در سال 1403، کارشناسان ایران استخدام ضمن آرزوی موفقیت خدمت داوطلبان عزیز، نحوه اعتراض به نتایج آزمون و دریافت کد داوطلبی و شماره پرونده را در این صفحه بصورت متنی و تصویری ارائه داده اند، داوطلبانی که به هر دلیلی کدهای مورد نیاز برای ورود به سامانه را فراموش کرده و یا به نتایج آزمون اعتراض دارند، می‌توانند با بررسی کامل این صفحه مشکل خود را رفع کنند.

ورود به صفحه آگهی های استخدام آموزش و پرورش

فهرست مطالب مهم

جهت مشاهده مطالب روی لینک های زیر کلیک کنید

اولین گام

داوطلبان گرامی؛ گام نخست برای اعتراض به نتایح آزمون استخدام آموزگار ابتدایی و استثنایی آموزش و پرورش در سال 1403، ورود به سایت سازمان سنجش آموزش کشور می‌باشد، در ادامه از طریق دکمه زیر می‌توانید جهت ورود به سایت سازمان سنجش اقدام نمایید.

سازمان سنجش

آموزش تصویری اعتراض به نتایج آزمون

مرحله اول: ورود به سایت برگزار کننده (سازمان سنجش آموزش کشور)

از طریق مرورگر خود و یا لینکی که در بخش اولین گام قرار داده ایم، وارد سایت سازمان سنجش و آموزش کشور شده و بر روی بخش "پاسخگویی اینترنتی" بزنید، با زدن بر روی این قسمت، سامانه پاسخگویی برای شما فعال خواهد شد.

مرحله دوم: ورود به سیستم پاسخگویی

در این مرحله شما به سامانه پاسخگویی سازمان سنجش وارد شده اید، بر روی "ورود به سیستم پاسخگویی" کلیک نمایید تا پنجره سامانه پاسخگویی اینترنتی مجری آزمون برای شما باز شود.

مرحله سوم: سامانه پاسخگویی اینترنتی

به "سامانه پاسخگویی اینترنتی" سازمان سنجش آموزش کشور خوش آمدید، در این بخش امکان ارسال پیام، سوال، تفاضای بررسی مجدد نمره، اعتراض به نتیجه و ... وجود دارد.

مرحله چهارم: عضویت در سامانه پاسخگویی

برای ثبت اعتراض و یا هرگونه درخواست از طریق سامانه پاسخگویی اینترنتی سازمان سنجش، نیاز هست تا در سامانه عضو شوید. با زدن بر روی دکمه سبز "عضویت در سامانه"، مراحل عضویت خود را کامل نمایید.

مرحله پنجم: تکمیل فرایند عضویت در سامانه پاسخگویی اینترنتی

در این مرحله مشخصات فردی خود را در فیلدهای مربوطع تکمیل نموده و در انتهای فیلدها، تیک بخش تایید می‌کنم را فعال کنید. سپس در انتهای صفحه بر روی دکمه تایید بزنید، (در صورتی که اطلاعات وارد شده صحیح باشد، عضویت شما در سامانه تایید می‌شود.)

لازم به ذکر است: قبل از تایید این بخش، توضیحات لازم اعلام شده در بالای صفحه را به دقت مطالعه نمایید.

مرحله ششم: ورود به سامانه

پس از وارد کردن اطلاعات و تایید عضویت شما در سامانه، نام کاربری و رمز عبور برای شماره تلفن همراه وارد شده در فیلد مربوطه ارسال خواهد شد. به صفحه قبلی برگردید و بر روی دکمه سبز "ورود به سامانه" کلیک نمایید.

مرحله هفتم: تکمیل فرایند ورود به سامانه

در این بخش پست الکترونیکی، رمز عبور (ارسال شده توسط پیامک) و کد ملی خود را وارد نمایید و با زدن بر روی "دکمه قرمز ورود"، وارد سامانه پاسخگویی اینترنتی سازمان سنجش شوید.

مرحله هشتم: دریافت شماره پرونده یا داوطلبی

در صورتی که شماره پرونده یا شماره داوطلبی خود را فراموش کرده اید، با زدن بر روی نوشته سبز " دریافت شماره پرونده یا داوطلبی" صفحه ای با عنوان پاسخ سازمان سنجش برای شما باز می‌شود.

در این صفحه شماره پرونده و کد رهگیری شما نمایش داده می‌شود، توصیه می شود از صفحه عکس بگیرید یا اطلاعات نمایش داده شده را یادداشت نمایید.

مرحله نهم: درخواست جدید

در صورتی که شماره پرورنده و شماره داوطلبی خود را دارید و یا دریافت کردید، جهت ثبت اعتراض خود به نتایج آزمون و یا هرگونه درخواست دیگری، بر روی "درخواست جدید" کلیک نمایید.

مرحله دهم: انتخاب درخواست و جستجوی آزمون استخدامی

پس از ورود به مرحله درخواست جدید در بخش آزمون، آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش را انتخاب نموده و سپس بر روی "دکمه سبز جستجو" بزنید.

پس از انتخاب سال و آزمون و كليک روی دكمه جستجو، فرم درخواست های مرتبط كه داوطلب قادر است با تكميل آن ها با كارشناسان اين سازمان ارتباط برقرار كند نمايش داده می شود.

مرحله دهم: انتخاب عنوان اعتراض به آزمون

در این بخش باید انتخاب کنید که آیا به خود آزمون اعتراض دارید یا به شماره پرونده یا داوطلبی دسترسی ندارید. در صورتی که به نتایج آزمون اعتراض و یا تقاضای بررسی مجدد رتبه و نمره کل آموزگاری دارید، بر روی "دکمه انتخاب" کلیک نمایید.

مرحله یازدهم: درخواست عمومی

پس از انتخاب درخواست عمومی در مرحله قبلی، پنجره‌ای برای شما باز می‌شود که شامل فیلدهای نوع مشکل، موضوع پیام، متن پیام و ... می‌باشد.

بر روی نوع مشکل کلیک نمایید تا لیستی برای شما باز شود و در لیست باز شده نوع مشکل خود را انتخاب کنید. (انتخاب این بخش برای هر داوطلب متفاوت می باشد)

پس از انتخاب نوع مشکل خود، در بخش موضوع پیام و متن پیام، مشکل بوجود آمده برای خود از جمله (اعتراض به نتایج، درخواست بازنگری رتبه و ...) را با توضیحات کامل درج کنید.

مرحله پایانی: ثبت درخواست نهایی

پس از تکمیل فیلدهای مربوطه جهت درخواست مشکل خود، نیازی به تکمیل اطلاعات تکمیلی (اختیاری) نیست، کد امنیتی اعلام شده در انتهای صفحه را در فیلد مربوطه وارد نمایید و بر روی "دکمه سبز تایید" بزنید.

پس از کلیک بر روی دکمه تایید، درخواست شما ثبت شده است و فرایند ثبت اعتراض به نتایج آزمون استخدام آموزگاری به پایان می‌رسد.

کتاب ارزیابی تکمیلی و مصاحبه آموزش و پرورش

کارشناسان واحد آموزش ایران استخدام، کتاب جامع راهنمای ارزیابی آموزش و پرورش را جهت آموزش صفر تا صد تمام رویدادهای مصاحبه آماده نموده اند. این کتاب به صورت جامع به توضیح هر یک از مراحل ارزیابی تکمیلی آموزش و پرورش و همچنین تشریح اهمیت و نحوه اجرای هر مرحله پرداخته است.

دانلود

منبع: ایران استخدام

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2854003
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k