- ۱۴۰۴/۰۵/۲۸
- 0 نظر «نمایش»
راهنمای تصویری نحوه تکمیل فرم استخدام بانک سامان
راهنمای تصویری نحوه تکمیل فرم استخدام بانک سامان
- بروزرسانی:
- دیدگاه: 0 (نمایش)
- دیدگاههای منتظر: ۰ دیدگاه
نحوه تکمیل فرم دعوت به همکاری بانک سامان
روی لینکها بزنید و بیشتر بخوانید
راهنمای فرم استخدام بانک سامان
مراحل تکمیل فرم استخدام
برای شروع فرآیند ارسال رزومه، ابتدا وارد سایت اصلی بانک سامان شوید. (لینک مستقیم ورود به صفحه تکمیل فرم استخدام بانک سامان در ادامه این صفحه قرار داده شده است.)
مرحله اول: ورود به بخش استخدام
پس از ورود به سایت اصلی بانک سامان، صفحه را به سمت پایین اسکرول کرده و از میان گزینههای موجود، روی "استخدام در سامان" را انتخاب نمایید.

مرحله دوم: ورود به صفحه فرصتهای شغلی
پس از کلیک روی گزینه استخدام در سامان، صفحهای مشابه تصویر زیر نمایش داده می شود که در آن باید روی دکمه "مشاهده فرصت های شغلی" کلیک نمایید.

مرحله سوم: انتخاب موقعیت شغلی
پس از کلیک روی گزینه مشاهده فرصتهای شغلی، فهرستی از تمامی موقعیتهای شغلی موردنیاز بانک سامان نمایش داده میشود. شما میتوانید براساس فیلدهای موجود در صفحه، شغل خود را انتخاب کرده و روی دکمه "مشاهده جزئیات" کلیک نمایید.
نکته: قبل از انتخاب شغل موردنظر، به استان درج شده زیر عنوان شغلی حتما دقت داشته باشید.

مرحله چهارم: بررسی شرایط احراز
پس از بررسی شرایط احراز و اطمینان از تطابق آن با مهارتها و سوابق کاری خود، روی گزینه "ارسال درخواست" کلیک نمایید.

مرحله پنجم: ثبت اطلاعات هویتی
در این مرحله باید اطلاعات هویتی خود، از جمله نام و نامخانوادگی، شماره تماس، ایمیل و.. را وارد نمایید. سپس میتوانید فایل رزومه و تصویر پروفایل خود را بارگذاری کرده و در پایان روی دکمه "ذخیره و مرحله بعد" کلیک کنید.

مرحله ششم: ثبت اطلاعات محل سکونت و تماس
این مرحله مربوط به اطلاعات محل سکونت است که میتوانید استان، شهر و محله خود را از بین گزینههای موجود انتخاب کرده و در انتها لازم است آدرس خود را بهصورت کامل وارد نمایید.

مرحله هفتم: ثبت اطلاعات سوابق شغلی
در این مرحله باید اطلاعات سوابق شغلی خود از جمله عنوان شغلی، نام سازمان، سطح ارشدیت و.. را وارد نمایید.

مرحله هشتم: ثبت اطلاعات سوابق تحصیلی
مرحله هشتم مربوط به اطلاعات سوابق تحصیلی است که باید در آن مواردی نظیر رشته تحصیلی، دانشگاه، مقطع تحصیلی و.. را وارد نمایید.

مرحله نهم: ثبت مهارتهای زبانی
در این مرحله باید نام زبان و سطح خود را از بین گزینههای موجود انتخاب نمایید.

مرحله دهم: ثبت مهارتهای فردی
این مرحله مربوط به مهارتهای فردی است که باید در آن مهارت و سطح خود را از بین گزینهها انتخاب نمایید.

برای مشاهده شرایط و آغاز فرآیند تکمیل فرم، روی دکمه زیر کلیک نمایید.
مراحل استخدام در بانک سامان
سوال اکثر متقاضیان درخصوص مراحل جذب پس از تکمیل فرم و ارسال رزومه است. زمانی که رزومه خود را با توجه به آموزشی که پیشتر در همین صفحه دادیم، در سایت بانک سامان تکمیل و ارسال نمودید، رزومهها توسط کارشناسان جذب بانک سامان بررسی شده و با افراد دارای شرایط جهت دریافت مدارک و شروع همکاری ارتباط خواهند گرفت.
اصول و فرهنگ سازمانی بانک سامان

بانک سامان بهمـنظور آشنایی بهتر متقاضیان با محیط کاری و ارزشهای سازمانی، فرهـنگ کاری خود را بر
پایه اصولی روشن و مشخـص بنا نـهاده است؛ اصولی که ضمن تقویت تعامل مؤثر میان کارکنان، مـسیر رشد
و پیشرفت حـرفـهای آنان را هموار میسازد. در ادامه برخی از جنبههای فرهنگ کاری بانک سامان معرفی شده
است:
- نظم و تعهد
- آرمانگرایی
- دوستی و حمایت
- تجربه و یادگیری مستمر
مزایای همکاری با بانک سامان
بانک سامان با ایجاد محیطی حرفهای و حمایتگر، رفاه و آرامش کارکنان و خانوادههایشان را در اولویت قرار داده و برای دوران خدمت و پس از اشتغال مزایای متنوعی را فراهم کرده است. برخی از این مزایا شامل موارد زیر میباشد:
- وام کارکنان
- پاداش عملکردی
- مزایای ورزشی
- بیمه عمر و حوادث
- بیمه درمان تکمیلی
- برنامههای آموزشی متنوع
- طرحهای تشویقی تحصیل فرزندان
- و..
اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.