- ۱۴۰۴/۰۸/۱۰
- 246k نظر «نمایش»
راهنمای تصویری ثبت نام آزمون استخدام قوه قضاییه
راهنمای تصویری ثبت نام آزمون استخدام قوه قضاییه
- بروزرسانی:
- دیدگاه: 246k (نمایش)
راهنمای گام به گام ثبت نام آزمون استخدام قوه قضاییه
راهنمای ثبت نام آزمون استخدام قوه قضاییه
مراحل تکمیل فرم ثبت نام
به منظور سهولت در ثبت نام آزمون استخدام قوه قضاییه، تیم ایران استخدام لینک مستقیم ورود به صفحه تکمیل فرم ثبت نام را در ادامه صفحه قرار داده است.
مرحله اول: انتخاب گزینه آزمون استخدامی کادر اداری قوه قضاییه
پس از ورود به صفحه اصلی آزمون استخدام قوه قضاییه در سایت ایران استخدام از فهرست نمایش داده شده، روی گزینه "آزمون استخدام کادر اداری قوه قضاییه" کلیک نمایید.

مرحله دوم: بررسی شرایط استخدام
پس از بررسی شرایط استخدام، صفحه را به سمت پایین اسکرول کرده و روی دکمه "ثبت نام" کلیک نمایید.

مرحله سوم: انتخاب گزینه آزمون
پس از کلیک روی دکمه مربوطه، صفحه ای مشابه تصویر زیر نمایش داده میشود که باید از سمت چپ بالای صفحه روی دکمه "آزمون" کلیک نمایید.

مرحله چهارم: انتخاب گزینه پرداخت هزینه
در این مرحله لازم است روی گزینه "پرداخت هزینه" کلیک نمایید.

مرحله پنجم: ثبت اطلاعات شخصی
در این مرحله باید اطلاعات شخصی خود، شامل کد ملی، شماره تلفن همراه، نام و نام خانوادگی و.. را وارد کنید. سپس گزینه تیک گزینه تأیید را فعال کرده و روی دکمه "پرداخت هزینه" کلیک نمایید.

مرحله ششم: پرداخت هزینه ثبت نام
این مرحله مربوط به پرداخت هزینه ثبت نام است که لازم است مبلغ تعیین شده را پرداخت نمایید.

مرحله هفتم: نمایش پیغام پرداخت موفق
پس از پرداخت هزینه، پیغام پرداخت موفق نمایش داده میشود. در ادامه باید روی دکمه "ادامه ثبت نام" کلیک نمایید.

مرحله هشتم: بارگذاری مدارک
در این مرحله باید عکس پرسنلی و کارت ملی خود را بارگذاری کرده و روی دکمه "ذخیره و ادامه" کلیک نمایید.

نکات قابل توجه:
- عکس باید ۴×۳ و مربوط به سال جاری باشد (عکس تمامرخ).
- اندازه فایل عکس اسکنشده باید حداقل ۳۰۰×۲۰۰ پیکسل و حداکثر ۴۰۰×۳۰۰ پیکسل باشد.
- تصویر داوطلب باید واضح، مشخص و فاقد اثر مهر، منگنه و هرگونه لکه باشد.
- حاشیه های زیاد عکس اسکن شده باید حذف شده باشد
- حتی الامکان عکس رنگی و دارای زمینه سفید باشد
- تصویر کارت ملی خود را با فرمت jpg و حداکثر حجم ۱۰۰ کیلوبایت بارگذاری نمایید.
مرحله نهم: ثبت اطلاعات هویتی
این مرحله مربوط به اطلاعات هویتی است که باید در آن مواردی نظیر نام و نام خانوادگی، نام پدر، جنسیت و.. را وارد نمایید.

مرحله دهم: ثبت اطلاعات سوابق تحصیلی
در این مرحله باید اطلاعات سوابق تحصیلی خود شامل مقطع و رشته تحصیلی، تاریخ فراغت از تحصیل و معدل را وارد نمایید.

مرحله یازدهم: انتخاب نوع سهمیه
این مرحله مربوط به انتخاب نوع سهمیه است که باید از میان گزینههای موجود، سهمیه موردنظر خود را انتخاب کرده و در صورت نیاز، مواردی مانند وضعیت شغلی، سابقه کار یا عضویت در شوراها را نیز مشخص نمایید.

مرحله دوازدهم: انتخاب شغل و محل موردتقاضا
در این مرحله باید شغل موردنظر و محل موردتقاضا را از میان گزینههای موجود انتخاب نمایید.

مرحله سیزدهم: ثبت اطلاعات تماس و محل سکونت
این مرحله مربوط به اطلاعات تماس و محل سکونت است که باید مواردی مانند شماره تلفن همراه و اضطراری، کد پستی، استان محل سکونت و.. را وارد نمایید.

مرحله چهاردهم: پیش نمایش اطلاعات وارد شده
در این مرحله، پیش نمایش اطلاعات ثبت شده نمایش داده میشود. پس از بررسی تمامی اطلاعات، تیک گزینه تایید صحت را فعال کرده و روی دکمه "تأیید نهایی و دریافت کد رهگیری" کلیک نمایید.

مرحله پانزدهم: دریافت کد رهگیری ثبت نام
در این مرحله کد رهگیری ثبت نام برای شما ارسال می شود. پس از دریافت کد، میتوانید با مراجعه به بخش مشاهده اطلاعات، جزئیات ثبت نام خود را مشاهده کرده و در صورت نیاز، از آن پرینت تهیه نمایید. همچنین برای ویرایش اطلاعات ثبت شده، میتوانید روی گزینه "ورود به پروفایل" کلیک نمایید.

برای مشاهده شرایط و شروع فرآیند ثبت نام، روی دکمه زیر کلیک نمایید.
اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.